بنا بر آنچه کیهان کلهر در حساب رسمی خود در اینستاگرام اعلام کرده است، این کنسرت فردا ساعت ۱۸ به وقت محلی برگزار خواهد شد.

سفیر جمهوری خلق چین در تهران از سفر نرگس آبیار برای تهیه فیلم مشترک درباره جاده ابریشم به کشورش خبر داد.

چانگ هوآ سفیر چین در تهران در توییتی نوشت: ‌بسیار خوشحالم که با خانم نرگس آبیار، کارگردان معروف ایرانی ملاقات کردم. ایشان برای تولید مشترک فیلم در مورد جاده ابریشم به چین خواهند رفت.

فیلم سینمایی «سیاه باز» قرار است از فردا اکران عمومی شود. این فیلم روایتگر ماجرای آدم‌هایی است که در زندگی شخصی دچار مشکلاتی می‌شوند ولی برای فرار از تصمیم‌گیری دست به دامان اتفاقات دیگری می‌شوند.

در فیلم «سیاه باز» سام قریبیان، افسانه بایگان، آتیلا پسیانی، شاهد احمدلو، مهدی کوشکی، علی رهبری و المیرا دهقانی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

نمایش «خوک هندی» نوشته سباستین تی‌ یری به کارگردانی رامین دولت‌‌آبادی در خانه نمایش مهرگان از فردا روی صحنه می‌رود.

نگار عزیزی، محمد براتعلی، فائزه ثنایی، لاله حشمت‌پسند و امیرحسین نعیمی در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه داستان نمایش خوک هندی آمده است: النا کرافت برای برداشت از حساب خودش به بانک فرانسوی مراجعه می‌کند و در همان ابتدا متوجه تغییراتی در بانک می‌شود. کارمند بانک از دادن پول به او امتناع می‌کند و کرافت متوجه می‌شود که بانک فرانسوی توسط هندی‌ها خریداری شده و روی پول او قوانین هندی اعمال شده است.

جوایز اصلی جشنواره بین‌المللی هنر عکاسی نورماندی فرانسه شامل مدال طلای فیاپ و روبان افتخار آبی فیاپ در بخش فتوژورنالیسم به احمد خطیری عکاس ایرانی رسید.

 احمد خطیری با عکس «دختری که در نماز پرواز می‌کند» جوایز اصلی چهل و سومین جشنواره بین‌المللی هنر عکاسی نورماندی فرانسه شامل مدال طلای فیاپ (فدراسیون جهانی هنر عکاسی) و روبان افتخار آبی فیاپ را کسب کرد و همچنین در این بخش با عکس «تنهایی» روبان افتخار سفید اتحادیه جهانی عکاسی (GPU)، روبان آبی فیاپ (FIAP) و در مجموع ۴ جایزه اصلی این رویداد را از آن خود کرد.