سریال‌های امروزی زود فراموش می‌شوند

این بازیگر درباره استقبال از سریال‌های دهه ۷۰ از جمله «باغ گیلاس» یادآور شد: ساخت سریال‌هایی مثل «باغ گیلاس» زمان بیشتری می‌برد و با حوصله و سر فرصت تولید می‌شدند. دوربین‌ها ۱۶ میلی‌متری بود و هنوز از نگاتیو استفاده می‌شد، تولید کم بود و دو شبکه بیشتر وجود نداشت. انبوه‌سازی سریال نبود و وقت و دقت بیشتری روی تولید آثار صرف می‌شد. سریال‌ها پخش شبانه نداشتند و به شکلی هفتگی روی آنتن می‌رفتند و همین پیگیری مخاطب تا هفته بعد باعث می‌شد که قصه در ذهنش ماندگار شود. 

شاید به این دلایل باشد که سریال «باغ گیلاس» با وجود گذشت نزدیک به ۳۰ سال از زمان ساختش همچنان در یاد مردم مانده و حتی بازپخش‌هایش هم بینندگان زیادی دارد.

وی اضافه کرد: البته این نکته را نیز باید در نظر گرفت که روی قصه سریال خیلی کار شده بود و هنرپیشه‌های زیادی هم در آن حضور داشتند. مثل الان نبود که فقط چند چهره مشهور داشته باشیم که معمولا خیلی زود هم فراموش می‌شوند.

وی در پایان درباره فعالیت‌های این روزهایش و اینکه چقدر تلویزیون می‌بیند، گفت: معمولا شبکه آی‌فیلم را می‌بینم، این روزها به علت کرونا کاری را قبول نمی‌کنم. یکی دو فیلم‌نامه به دستم رسید که نه از نقشم خوشم آمد و نه از گروه سازنده اما فعلا ترجیح می‌دهم فیلم ببینم، مطالعه کنم و بر کار تئاتر متمرکز باشم.