نامه اعتراضی پرویز پرستویی  به روحانی

برای اثبات این حرف‌ها در این روزهای آخر ریاستتان یک سفر همراه ما مهمان باشید، با لباس شخصی، شک ندارم که اصلا شما را نمی‌شناسند، چرا؟ چون برق ندارند که تلویزیون داشته باشند. بیایید و از نزدیک ببینید که چه کارهایی می‌توانستید بکنید و نکردید یا به گوشتان نرسیده...»

او همچنین در ادامه نامه خود با اشاره به وضعیت هنرمندان نوشته است: «در این سال‌ها به‌خاطر حمایت از شما مدام مورد شماتت قرار گرفتند! یک‌سال است سینماها و تئاترها به‌خاطر کرونای لعنتی تعطیل است. آیا می‌دانید که هنرمندان نجیب این کشور چگونه روزگار می‌گذرانند؟ بعید می‌دانم. هنرمندان کسانی نیستند که برای نیازشان بتوانند دست به طرف کسی دراز کنند. من خوب می‌دانم که اکثر هنرمندان تئاتر و سینما روزگار تلخ و سختی را می‌گذرانند، اکثرا فاقد مسکن هستند و لنگ اجاره خانه و سفره‌های خالی و صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند که البته این روزها با سیلی هم نمی‌شود صورت را سرخ نگه داشت! چرا؟ چون خونی زیر پوست نیست که سرخ شود.»

این بازیگر معروف سینما و تلویزیون در چند سال اخیر بارها و بارها با نوشتن نامه‌هایی در صفحات شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی نسبت به رویدادهای اجتماعی کشور واکنش نشان داده است. واکنش‌های او معمولا در رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای پیدا می‌کند. نامه اخیر او به حسن روحانی بیش‌ از سایر نامه‌ها و نوشته‌هایش بازتاب خبری و رسانه‌ای داشته است.