به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی اسدزاده، تهیه‌کننده سریال«قورباغه» ضمن اعلام شکایت از دو شبکه ماهواره‌ای بیان کرد: متاسفانه پس از تحقیق، متوجه شدیم که مالک و عاملان اصلی دو شبکه ماهواره‌ای TV ۲۴ و TEHRAN TV که مدت‌هاست با پخش فیلم‌های اکران آنلاین و سریال‌های در حال پخش شبکه نمایش خانگی، ضرر هنگفتی به تهیه‌کنندگان و صاحبان فیلم‌ها و سریال‌ها زده‌اند، در ایران هستند.

اسدزاده گفت: ما ابتدا با مسوولان ماهواره یاه‌ست مکاتبه کردیم و به آنها بابت این دزدی آشکار و سوءاستفاده شبکه‌های تحت پوشش ماهواره یاه‌ست اعلام جرم کردیم.

تهیه‌کننده سریال «قورباغه» افزود: ما کاملا شگفت‌زده شدیم وقتی که فهمیدیم صاحبان کانال‌های ماهواره‌ای غیرمجاز، در ایران حضور دارند و آزادانه بدون هیچ دغدغه‌ای به بیزینس در ایران مشغول هستند. بنابراین با تحقیق در این زمینه، توانستیم تمام مشخصات آنها را جمع‌آوری کرده و با اسناد و مدارکی که طی این مدت از تخلفات آنها ثبت کرده بودیم، پرونده شکایت از فرد اصلی این مجموعه و عوامل دیگر را در دادسرای فرهنگ و رسانه، به جریان بیندازیم. این تهیه‌کننده در پایان عنوان کرد: از طریق وکیل قانونی‌مان در کشور امارات درحال تهیه مقدمات شکایت از شرکت اپراتور ماهواره یاه‌ست شرکت نورث تلکام و مدیر ایرانی آن هستیم تا یک بار برای همیشه، به تخلفات بی‌شمار شبکه‌های ماهواره‌ای پاسخ درست داده شود.