آغاز دوباره موج انتقادها  علیه تعطیلی سینماها

وی ادامه داد: آنچه من به‌صورت میدانی دیدم این بود که اطلاع‌رسانی درستی درباره بازگشایی سینماها بعد از پیک اول کرونا نشد یعنی از چهارم تیر تا اواخر شهریورماه که سینماها باز بود، ما هر روز تعداد بیشتری از افراد را می‌دیدیم که به محض اینکه می‌دیدند درِ سینما باز است، از ما می‌پرسیدند مگر سینماها فعالیت دارند؟ یا حتی من در یکی از برنامه‌های صداوسیما دیدم که مجری برنامه زنده وقتی خبر محدودیت‌ها را می‌خواند گفت سینماها که کلا بسته بود! یعنی اصلا او هم نمی‌دانست که سینماها باز شده‌اند.

این سینمادار تاکید کرد: ما هم می‌دانیم که متاسفانه آمار کرونا هر روز رو به افزایش است اما بعید می‌دانم سینما و تئاتر در این رقم چندان دخیل بوده باشند. چون طبق اعلام خود دوستان ضریب اشغال سینما کلا 3 درصد بوده است پس عملا 3 درصد دخالتی در آمار کرونا نمی‌توانسته داشته باشد. طبق اعلام خود دوستان ضریب اشغال سینما کلا 3 درصد بوده است پس عملا 3 درصد دخالتی در آمار کرونا نمی‌توانسته داشته باشد

این مدیر سینما در پایان اظهار کرد: سال گذشته در ۶ ماه ابتدای سال در سینما سپیده به‌طور تقریبی فروشی معادل یک میلیارد تومان داشتیم ولی امسال تا حالا ۵۰ میلیون تومان هم فروش نداشته‌ایم.