انیمیشن «گرگم و گله می‌برم» اثر امیرهوشنگ معین جایزه ویژه جشنواره مونسترای پرتغال را به دست آورد.

این فیلم کوتاه ۸ دقیقه‌ای، توانست در بیستمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن مونسترا که به‌صورت آنلاین در پرتغال برگزار شد، جایزه ویژه بخش مسابقه را از آن خود کند. پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» برگرفته از داستانی با همین‌ نام نوشته‌ افسانه‌ شعبان‌نژاد از انتشارات کانون پرورش فکری است که با تکنیک انیمیشن دیجیتال در امور سینمایی کانون تولید شده است.

 دوره شرح و تفسیر مثنوی (دفتر اول و سوم) در موسسه فرهنگی سروش مولانا برگزار می‌شود. دوره شرح دفتر اول مثنوی با تدریس سید امیر اکرمی از ۴ مرداد در روزهای شنبه ساعت ۱۷:۰۰ تا ۱۸:۳۰ و دوره شرح دفتر سوم مثنوی با تدریس سودابه کریمی از ۸ مرداد روزهای چهارشنبه ساعت ۱۸:۰۰ تا ۱۹:۳۰ به‌صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره‌ها، می‌توانند به پایگاه اینترنتی به نشانی www.lms.rumi.ir مراجعه کنند.

 فیلمنامه «کیک هویج» به نویسندگی ایمان داوری به بخش رقابتی بیستمین دوره جشنواره نوادای آمریکا راه یافت. جشنواره بین‌المللی نوادای آمریکا از سال ۲۰۰۱ در شهر نوادا در ایالت کالیفرنیا آغاز به فعالیت کرد و به‌دلیل تاکید و حمایت از سینمای مستقل و نمایش فیلم‌ها و فیلمنامه‌های خلاقانه به‌عنوان «ساندنس سیرا» Sundance of the Sierra  در کالیفرنیا نیز مشهور است. این جشنواره طی ۲ سال گذشته جزو ۵۰ جشنواره برتر جهان از نگاه مجله مووی میکر و همچنین سومین جشنواره از ۱۰ جشنواره برتر آمریکا از نگاه روزنامه «USA TODAY» محسوب می‌شود. این جشنواره از ۲۸ آگوست تا ۴ سپتامبر در شهر نوادای آمریکا برگزار خواهد شد.