این سریال که از شنبه ۷ تیرماه روی آنتن شبکه دوم می‌رود، در ۳۰ قسمت تولید شده و به روایت داستانی پرچالش از دهه ۶۰ می‌پردازد. سالارعقیلی پیش از این نیز در سریال رمضانی «برادرجان» به‌عنوان خواننده قطعه «تنها می‌مانم» حضور داشته و این دومین همکاری او با موسسه فرهنگی هنری وصف صباست.

 مهتاب کرامتی به فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی پیوست.

صمدی در دومین تجربه بلند سینمایی خود فیلم‌نامه «صحنه‌زنی» را طراحی و به نگارش درآورده است و با پشت‌سر گذاشتن روزهای ابتدایی پیش‌تولید و در مرحله انتخاب بازیگران این فیلم مهتاب کرامتی به‌عنوان نقش اصلی زن در این فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی مجید رضابالا انتخاب شد.

 فیلم کوتاه «بهتر از نیل آرمسترانگ» به کارگردانی علیرضا قاسمی و تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و محمدرضا مصباح در ادامه حضورهای بین‌المللی خود، جایزه بهترین فیلم کوتاه دانشجویی پنجمین دوره جشنواره «لاس کروسس» آمریکا و جایزه بهترین فیلم کوتاه کودکان سومین دوره جشنواره «کالابروگی» هند را از آن خود کرده است.

«بهتر از نیل آرمسترانگ» داستان ۴ کودک را روایت می‌کند که با سفینه فضایی‌شان قصد سفر به ماه را دارند.

 آثار نخستین نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی با محوریت پویش نه به اعتیاد در دو رشته عکاسی و کاریکاتور با عنوان «قابی از جنس دیگر» از فردا پنج‌شنبه در فرهنگسرای نیاوران به نمایش در می‌آید.

در این نمایشگاه که به دبیری جمال رحمتی و علی سامعی برپا می‌شود، ۳۰ کارتون و کاریکاتور از ۲۵ هنرمند و ۴۰ عکس از ۲۱ عکاس نمایش داده خواهد شد.

 بیست‌ویکمین نشست از مجموعه درس‌گفتارهایی درباره شمس تبریزی، امروز چهارشنبه ساعت ۱۶ با سخنرانی مهدی محبتی به «خوانش ورق یار» اختصاص دارد که به‌صورت مجازی پخش خواهد شد.

هدف از این درس‌گفتار، نگاهی دگرگون به میراث شمس تبریزی و نگرش‌های ویژه او عنوان شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه‌ اینستاگرام مرکز فرهنگی شهر کتاب به نشانی Instagram/ bookcityculturalcenter این درس‌گفتار را به‌صورت زنده مشاهده کنند.