این شرکت آمریکایی که سال‌هاست در بازارهای جهانی در زمینه پخش فیلم‌های بلند سینمایی، مستند و سریال‌های تلویزیونی فعالیت می‌کند، برای نخستین‌بار فیلمی محصول سینمای ایران را برای اکران و پخش عمومی آن در آمریکای شمالی خریداری کرده است. شرکت پخش فیلم «آتلانتیک مدیا» نیز حقوق پخش این فیلم را برای کشور ترکیه خریداری کرده است.

 امیرحسین رستمی و سروش جمشیدی جلوی دوربین سریال «صفر بیست و یک» رفتند.

هم‌اکنون تصویربرداری این سریال به کارگردانی مشترک سیامک انصاری و سیدجواد رضویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است و حدود ۱۰ درصد سریال تصویربرداری شده است.

 پخش فصل دوم مجموعه «بچه محل» در شبکه دو سیما آغاز شد. در فصل دوم بچه محل (عمو پورنگ) طبق روال فصل گذشته ماجراهای متفاوت اهل محل را شاهد خواهیم بود و بازیگران جدیدی نیز در کنار چهره‌های اصلی برنامه حضور خواهند داشت.

این برنامه هر روز ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود و تکرار آن ساعت ۱۲:۰۰ روز بعد خواهد بود.

 نمایش «کافه پولشری» به کارگردانی الهام پاوه‌نژاد پس از پایان تعطیلی سالن‌های نمایشی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. در «کافه پولشری» ماجرای زنی روایت می‌شود که به تنهایی مدیریت یک کافه را برعهده دارد و همزمان خاطرات و فراز و فرودهای زندگی‌اش را با تماشاگر به اشتراک می‌گذارد. الهام پاو‌‌ه‌نژاد در این نمایش علاوه بر کارگردانی، به ایفای نقش نیز می‌پردازد. نویسنده نمایش‌نامه آلن وتز و مترجم متن اصغر نوری است.

 مهلت شرکت در ششمین دوره جایزه فرشته تا ۱۵ تیرماه تمدید شد. ششمین دوره «جایزه فرشته» با هدف کشف و معرفی استعدادهای درخشان و ترویج فرهنگ کتابخوانی از یکسو و اشاعه و ترویج زبان فارسی از سوی دیگر، با موضوع «قرنطینه» در دو بخش «داستان کوتاه» و «عکس» برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای تکمیل فرم ثبت نام آنلاین و ارسال آثار خود می‌توانند به وب‌سایت جایزه فرشته به نشانی:

http:/ / jayezefereshte.ir مراجعه کنند.