شورای صدور پروانه ساخت سازمان سینمایی فیلم‌نامه‌های «بچه‌های هور» به تهیه‌کنندگی بهروز رشاد و کارگردانی و نویسندگی فیاض موسوی، «نیسان آبی» به تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور، کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی کمیل روحانی، «تگزاس ۳» به تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان و کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی، «لحظه‌ای و دیگر هیچ» به تهیه‌کنندگی سیدغلامرضا موسوی، کارگردانی و نویسندگی کاوه قهرمان و «یک بغل دریا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی بهمن کامیار موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی اصلی سه سند هنرهای تجسمی، سند موسیقی و سند مد و لباس شد و این وزارتخانه، سایر دستگاه‌های همکار را طی فرآیندی که در سند مشخص شده است پیشنهاد خواهد کرد و مقرر است برای سایر اسناد با حضور دستگاه مربوطه تصمیم‌گیری شود.

 «ماه و سنگ» با موسیقی نوید قزوینه و خوانندگی رضا عباسپور در دسترس مخاطبان قرار گرفت. در این آلبوم که ضبط آن در استودیوی خورشید صورت گرفته، قطعات «چشم انتظار»، «گلبانگ رهایی»، «ای گل»، «ماه و سنگ»، «شب تار»، «همه تو»، «ساز و آواز»، «سودازده» پیش روی مخاطبان قرار گرفته است. رضا عباسپور چندی پیش موزیک ویدئو «ترانه پدر» را با شعری از عبدالجبار کاکایی منتشر کرد.

 «حوا، مریم، عایشه» پس از اکران موفق در سینماهاى هنر و تجربه به زودی وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود و از طریق سامانه‌های فیلیمو و نماوا در دسترس عموم مخاطبان در ایران و افغانستان قرار می‌گیرد. این فیلم زندگی سه زن افغان از قشرهای مختلف جامعه افغانستان را به تصویر می‌کشد که هر یک با چالش‌ بزرگی در زندگی مواجه هستند. «حوا، مریم، عایشه» تاکنون در بیش از ۲۷ جشنواره بین‌المللى از جمله فیلم ونیز، بوسان، میل وله، گوا شرکت داشته است و همچنین در جشنواره فیلم داکا موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن برای هر سه بازیگر فیلم (آرزو آریاپور، فرشته افشار و حسیبا ابراهیمی) شد.

 «۷۷ ساعت» به کارگردانی سعید ابوطالب سازنده مسابقه «سرزمین دانایی» پاییز از تلویزیون پخش می‌شود. رئالیتی شوی جدید ابوطالب یک مسابقه مهارتی و ماجراجویانه است که برای کشف خلاقیت‌ها و مهارت‌های جوانان مستعد برگزار می‌شود. «۷۷ ساعت» یک مسابقه جذاب است که شامل بخش‌های میدانی و استودیویی می‌شود و تابستان امسال توسط یک گروه بزرگ تولید می‌شود تا پاییز به آنتن برسد. ابوطالب تاکنون با تیمی از بازیگران سینما و تلویزیون به توافق رسیده و مرحله پیش تولید جلو می‌رود. همچنین شرکت‌کنندگان نیز طی فراخوانی ثبت‌نام می‌کنند و برای حضور در مسابقه در کنار چهره‌ها انتخاب خواهند شد.