هر روز اخبار جدید و عجیبی از قرارداد جنجالی ویلموتس و دستیارانش با فدراسیون فوتبال ایران منتشر می‌شود. «خبرآنلاین» نوشته حالا مشخص شده پول هتل، بلیت و غذای «بادیگارد» ویلموتس را فدراسیون می‌داد!

 شرکت جهان فولاد متین رسما به‌عنوان کارگزار جدید استقلال انتخاب شد. سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد کف درآمد حاصل از این همکاری حداقل ۱۰۰ میلیارد تومان درسال خواهد بود.

 براساس آخرین رده‌بندى کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران با یک پله صعود به جایگاه پنجم قاره رسید. ژاپن و عربستان اول و دوم هستند.

 پدر«متین قوسی» فوتبالیست نوجوانی که به‌دلیل ابتلا به کرونا درگذشت از رفتار و اظهارنظر برخی اهالی فوتبال انتقاد و گلایه کرد. او گفت: «متاسفانه بعد از این اتفاق یکسری افراد از مرگ فرزند من سوءاستفاده ابزاری کردند که لیگ را تعطیل کنند.»

 AFC یک نظرسنجی به راه انداخته تا بهترین بازیکن آسیایی تاریخ لیگ فوتبال آلمان را انتخاب کند. در بین  ۱۰ نامزد کسب این عنوان آسیایی، چهار بازیکن ایرانی شامل دایی، مهدوی‌کیا‌، هاشمیان و دژاگه حضور دارند.

 تیان تائو وزنه‌بردار ۲۶ ساله اهل چین اعلام کرد تصمیم دارد تمامی رکوردهای سهراب مرادی وزنه‌بردار قهرمان کشورمان را در مسابقات رسمی بشکند.