ته کشیدن حساب‌های مالی فدراسیون فوتبال ایران در فیفا موضوعی است که علیرضا سلیمانی، خزانه‌دار این فدراسیون درباره آن می‌گوید: «ما پاداش‌های مربوط به جام جهانی روسیه را استفاده کردیم و طلبی نداریم! این پاداش درحساب‌های

فی‌ما بین هزینه شده است.»

 رقابت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس بین مهدی رسول‌پناه و مهرداد هاشمی است که هریک در تلاش هستند تا نظر وزیر ورزش را برای انتخاب به‌عنوان مدیرعامل جلب کنند. این درحالی است که بعد از استعفای انصاری‌فرد و خروج نبی، اعضای هیات مدیره تکمیل نشده است.

 علی کفاشیان، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران به رادیو گفت: «در بخش اساسنامه فدراسیون سر فیفا را کلاه گذاشتیم و به آنها دروغ گفتیم که فدراسیون ایران یک نهاد مستقل و غیر‌دولتی است!» 

 شیوع ویروس کرونا باعث شده تا پروژه ورود و استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدئویی( VAR) و خط دروازه در لیگ برتر فوتبال ایران متوقف شود.

 یک رسانه فرانسوی شیخ دیاباته مهاجم استقلال را جزو بازیکنان تکرارنشدنی دهه گذشته لیگ فوتبال فرانسه محسوب کرد.

 برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال عمان بعد از تعطیلی فوتبال در دنیا به دلیل کرونا، به‌صورت داوطلبانه دستمزد خود را کاهش داد. او عنوان کرد: «این اقدام من عمانی‌ها را غافلگیر کرد چون انتظارش را نداشتند.»

 با اعلام مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی- ورزشی، مجوز تمرین برای تیم‌های فوتبال تا 10 روز اول اردیبهشت ماه هم صادر نمی‌شود.

 شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با قدردانی از کسانی که در کمپین پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مشارکت داشتند، گفت: «درتاریخ 66 ساله AFC هرگز چنین بحرانی سابقه نداشته است.»

 یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس اعلام کرد ما مشتاقانه آماده شروع مسابقات لیگ هستیم و مایل نیستیم قهرمان این فصل بدون برگزاری سایر بازی‌ها اعلام شود.