سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان معتقد است تعویق المپیک ۲۰۲۰ توکیو برای ایران یک «فرصت» است. در همین حال او تاکید کرد حقوق المپین‌ها تا تیرماه پرداخت می‌شود و حقوق ورزشکاران بورسیه هم محفوظ است.

 سردار آزمون مهاجم تیم فوتبال ایران و زنیت روسیه در مورد پیشنهاد تیم فوتبال ناپولی ایتالیا گفت: «من واقعا اطلاعی از پیشنهاد ناپولی به خودم ندارم و این اخبار را در رسانه‌ها خواندم. فعلا یک و نیم سال دیگر با زنیت روسیه قرارداد دارم.»

 فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درنامه‌ای محرمانه، راهکارهایی را برای کاهش قرارداد بازیکنان و مربیان بعد از تعطیلی مسابقات به‌دلیل کرونا درسراسر دنیا پیشنهاد داده است. فیفا برای اجرایی شدن این تصمیم به کنفدراسیون‌های مختلف تاکید خاص داشته است.

 مسوولان باشگاه الاهلی قطر با توجه به توقف لیگ ستارگان به فکر تجدید قوای تیم هستند و قصد دارند امید ابراهیمی، هافبک ایرانی خود را که به‌صورت قرضی برای یوپن بلژیک بازی می‌کند ، بازگردانند.

 فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهر خودرو درمورد چک‌های نقد نشده باشگاه پرسپولیس برای رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی این باشگاه را تهدید به شکایت از راه‌های قانونی کرد.

 مقامات لیگ برتر فوتبال انگلیس موافقت اولیه برای از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس درماه ژوئن (حدود دو ماه دیگر) را دریافت کردند.

 نایب رئیس اتحادیه جهانی کشتی گفت:مسابقات گزینشی المپیک که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا انجام نشده بود، در سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

 قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال امارات پیش ازآن که هدایت این تیم را حتی در یک مسابقه برعهده داشته باشد، فسخ شد! این تصمیم به‌دلیل تعطیلی مسابقات در پی شیوع کرونا گرفته شده است.