باشگاه پرسپولیس با نامه‌نگاری با فیفا توانست برای پرداخت باقی مانده طلب سرتن چوک و فرناندو گابریل راه‌حل پیدا کند تا پرونده شکایت این دو بسته شود و فعلا خطر کسر امتیاز و جریمه‌های سنگین دور شود. قرارشده این مطالبات از پول پرسپولیس نزد فیفا پرداخت شود.

 باشگاه تراکتور تبریز با حکم فیفا در پرونده شکایت کوین کنستانت به پرداخت ۸۲۰ هزار دلاربه این بازیکن محکوم شده است. براین اساس به این باشگاه ابلاغ شده ظرف ۴۵ روز فرصت دارد تا این جریمه را پرداخت یا از طریق مراجع دیگر به این حکم اعتراض کند.

 بودجه کمیته ملی المپیک در سال ۹۹ مشخص شد. طبق ابلاغ سازمان برنامه و بودجه، بودجه سالانه این کمیته ۱۲۰ میلیارد تومان تعیین شده است.

 یک سایت معتبر رده‌بندی جدید تیم‌های ملی فوتبال در جهان را پیش‌بینی کرده که بر این اساس تیم ملی کشورمان با ۱۴۸۹ امتیاز همچنان در رده سی‌وسوم جهان و دوم آسیا است و تغییری درجایگاهش به وجود نمی‌آید.

 بازیکنان باشگاه برایتون انگلیس با کاهش ۳۰ درصدی دستمزدشان درایام تعطیلات موافقت کردند. با این شرایط علیرضا جهانبخش هر هفته مبلغ ۱۵ هزار پوند (تقریبا ۲۸ میلیون تومان) ضرر می‌بیند.

 با توجه به تاخیر همه رقابت‌های ورزشی در سال ۲۰۲۰، این احتمال وجود دارد که جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال هم به تاخیر بیفتد یا میزبانی از قطری‌ها گرفته شود.

 پس ازفسخ قرارداد ایگورکولاکوویچ انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال به یکی از چالش‌های جدی فدراسیون تبدیل شده و باید دید در فرصت باقی مانده تا المپیک توکیو، سرمربی ایرانی خواهد بود یا خارجی؟

 با تاکید رئیس‌جمهور فعالیت مراکز ورزشی و مراکزی که حضور جمعیت در آن نیاز است، همچنان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.