با مخالفت فیفا برای برگزاری انتخابات، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال طی مصوبه‌ای از کمیته تدوین مقررات خواستار اصلاح اساس‌نامه مدنظر فیفا شد. حالا کمیته حقوقی تدوین مقررات مسوولیت رفع موارد مورد نظر فیفا را برعهده دارد؛ اما اختلاف‌ها در هیات رئیسه برای اصلاحات جدی است.

   خشم ناگهانی بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس برای بسیاری از هواداران این تیم قابل باور نبود.گفته می‌شود سفارت کرواسی از این دروازه‌بان خواسته که هرچه سریع‌تر به کشورش بازگردد؛ چرا که احتمال قرنطینه کلی کرواسی در روزهای آینده وجود دارد و این باعث می‌شود او نتواند از مرزهای مختلف وارد کشورش شود.

   حسن نصراصفهانی، رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در مورد شکایت از دراگان اسکوچیچ به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) گفت:«اسکوچیچ باید برای حضور در تیم ملی ۱۴۰ هزار دلار به باشگاه ما بدهد؛ اما بعد از این اتفاق، پاسخ ایمیل‌های ما را نداد. ما هم به فیفا شکایت کردیم و پیگیر این شکایت هستیم.»

   سایت فوتسال پلنت که در بخش‌های مختلف اقدام به معرفی نامزدهای بهترین‌های فوتسال در سال ۲۰۱۹ کرده است، فهرست ۱۰ مربی برتر را اعلام کرد که نام سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم فوتسال ایران هم در آن دیده می‌شود.

   باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس پنج‌شنبه این هفته در یک جلسه اضطراری درباره ادامه این لیگ تصمیم‌گیری خواهند کرد. درحال حاضر اعلام شده که لیگ برتر به مدت سه هفته به حالت تعلیق درآمده است.

   کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال مرحله پلی آف مسابقات باشگاه‌های کشور را به ۲۵ فروردین ماه موکول کرده بود. این در حالی است که با تصمیم ستاد مقابله با کرونا مسابقات ورزشی تا پایان فروردین ماه تعطیل است. با این اوصاف مشخص نیست که در نهایت لیگ باشگاهی بسکتبال چه سرنوشتی خواهد داشت.