آیین افتتاحیه نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان «لحظه قطعی» از ساعت ۱۷ فردا جمعه ۴ بهمن‌ماه در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. هیات داوران بخش مسابقه و نمایشگاه عکس سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به مدیریت سیامک زمردی مطلق ۸۰۷ عکس از ۱۷۰ هنرمند عکاس را داوری کردند و با جمع‌بندی آنها ۵۹ عکس از ۴۹ عکاس در نمایشگاه عکس تئاتر جشنواره نمایش داده می‌شوند. همچنین در بخش مسابقه و نمایشگاه پوستر به مدیریت ابراهیم حسینی، تعداد ۲۸۷ اثر از ۹۵ طراح بررسی شدند و در نهایت با جمع‌بندی هیات داوران این بخش، ۶۰ اثر از ۳۵ طراح در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران نمایش داده می‌شوند.

شش سالن در شهر تهران میزبان اجراهای سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر است. سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در تالارهای وحدت، رودکی، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، فرهنگسرای نیاوران، برج آزادی و تالار سوره برگزار می‌شود و گروه‌های موسیقی کلاسیک، بین‌الملل، نواحی، دستگاهی، تلفیقی، بانوان، کودک و نوجوان و پاپ در جشنواره حضور دارند. سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر ۲۴ تا ۳۰ بهمن برگزار می‌شود.

مراسم رونمایی آلبوم «چهارگون» به آهنگسازی و تک‌نوازی تار امیر شریفی شنبه ۵ بهمن در تالار فارابی دانشگاه هنر برگزار می‌شود. این آلبوم قرار بود ۱۴ دی‌ در فرهنگستان هنر رونمایی شود، اما مراسم به دلیل حوادث هفته‌های اخیر برگزار نشد. در این جلسه داریوش پیرنیاکان و بابک خضرایی سخنرانی خواهند کرد و بخش‌هایی از آلبوم «چهارگون» توسط صاحب اثر اجرا خواهد شد. این آلبوم که توسط نشر «سازآواز» منتشر شده شامل چهار کنسرت تک‌نوازی تصویری، اجراشده با سازِ تار است که امیر شریفی آنها را در چهار نوبت از سلسله برنامه‌های «شب ساز ایرانی» از بهار سال ۱۳۹۳ تا پاییز سال ۱۳۹۵ اجرا کرد.

نمایشگاه نقاشی عیسی جباری ممقانی با عنوان «معشوقه معتدل» از فردا در گالری آس برگزار می‌شود و تا ۱۴ بهمن ادامه خواهد داشت. عیسی جباری متولد ۱۳۵۷ در تبریز است و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده و به‌عنوان نقاش، کیوریتور، مشاور و نویسنده هنری ادامه داده است. جباری درباره نمایشگاهش گفته است: «عرصه زیست و جغرافیای فرهنگی و سیاسی خویش را مرور می‌کنم، گاه به جنگ و گاه محترمانه مورد هجوم تجربیات فرهنگی دیگران بوده‌ایم. انباشت این حجم از اطلاعات فرهنگی (بخوانیم رنگی) همین‌جا پیش چشممان ذخیره می‌شود. با این مختصات انسانی رام در مقابل هجمه و تغییر، چندپاره، با ویژگی‌هایی ناهمگن، ساخته می‌شود و من معشوقه‌اش می‌نامم.»