بلیت‌فروشی کنسرت «شهر خاموش» کیهان کلهر و کوارتت مینیاتور که به علت قطعی اینترنت در هفته گذشته لغو و به زمان دیگری موکول شده بود، یکشنبه هفته آینده راس ساعت ۱۵ دوباره از سر گرفته می‌شود. این دومین دور از مجموعه کنسرت‌های شهر خاموش در ایران است.

  هشتمین دوره «۱۰ روز با عکاسان ایران» جمعه هشتم آذر ساعت ۱۸ در خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود. این دوره ۱۰ روز با عکاسان با رویکرد ایده‌محور برگزار می‌شود و ۴۰ پروژه در خانه هنرمندان ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

  «شکستن همزمان بیست استخوان» با نام بین‌المللی «رونا مادر عظیم» ساخته جمشید محمودی در شصت و هشتمین دوره جشنواره مانهایم و هایدلبرگ جایزه هیات داوران اتحاد مذاهب (جایزه کلیسای جهانی) را دریافت کرد. «رونا مادر عظیم» در دو بخش مسابقه فیلمسازان جوان و استعدادیابی سینمای جهان در مانهایم و هایدلبرگ نمایش داشت. این فیلم در هفته جاری نیز جایزه «تنوع فرهنگی یونسکو» را از سیزدهمین دوره جوایز سینمایی آسیا پاسیفیک دریافت کرده است.

  نمایش«گرگ‌ها در آشپزخانه» به نویسندگی فارس باقری و کارگردانی آرمان شیرالی‌نژاد و تهیه‌کنندگی شهرزاد خواجه غیاثی از ١٠ آذر ماه ساعت۲۱  در تماشاخانه سپند به صحنه می‌رود. این نمایش درباره گروهی است که می‌خواهند دو نفر را به قتل برسانند و فردی می‌خواهد جلوی آنها را بگیرد.

  نمایش «ولپُن» نوشته بن جانسون به کارگردانی مهدی کوشکی از ۱۵ آذر در تئاتر مستقل تهران روی صحنه می‌رود. «ولپُن» روایتگر ماجرای شخصیتی است به همین نام که ثروت زیادی دارد و دیگرانی که چشم به دارایی‌هایش دوخته‌اند. این نمایش نخستین بار ۱۱ سال قبل، در جریان جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران روی صحنه رفت.

  نشست تخصصی «واکاوی ابعاد چالش آمار در تئاتر ایران» همراه با نقد و بررسی کتاب «چهل سال نمایش»، روز شنبه ۹ آذر ۹۸ از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود. در این نشست دکتر اردشیر صالح‌پور (مدرس تئاتر) و دکتر علی ایزدی (از جمله مولفان کتاب چهل سال نمایش و مدیر طرح‌وبرنامه اداره کل هنرهای نمایشی) سخنرانی خواهند کرد. در این نشست ریشه‌ها، روندها و پیامدهای دشواری تهیه آمار در تئاتر ایران به بحث گذاشته شده و کتاب «چهل سال نمایش» نیز که از جمله پژوهش‌های انجام‌شده برای تهیه آمار توصیفی در تئاتر ایران است، نقد و بررسی می‌شود.