آیین نکوداشت زنده یاد استاد امیرکاووس بالازاده مدرس و پژوهشگر صاحب‌نام تئاتر ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه (امروز) در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود. امیر کاووس بالازاده نویسنده، پژوهشگر تئاتر، مدرس و اسطوره‌شناس ۲۴ دی به‌دلیل بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.

 سومین همایش «بحران و برون‌رفت؛ چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان» به همت انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان از ساعت ۹ تا ۱۲ امروز در این انجمن برگزار می‌شود. در این همایش، محسن حاجی زین‌العابدینی، احمدرضا آذربایجانی، شیدا رنجبر و مجید عمیق سخنرانی خواهند کرد. انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان در بلوار کریم‌خان‌زند، ابتدای خیابان حافظ جنوبی، کوچه هورچهر، پلاک ۱۳ ، واحد ۲ واقع است.

 جلسه نقدو بررسی و آیین رونمایی از کتاب نمایشنامه «غلامرضا لبخندی»به نویسندگی کهبد تاراج در قالب تازه‌ترین پروژه «کتاب نو» مجموعه تئاترشهر ساعت ۱۸:۳۰ فردا چهارشنبه دوم بهمن در تالار مشاهیر این مجموعه برگزار می‌شود. در این برنامه شهرام زرگر مدرس دانشگاه و مترجم، عباس جمالی بازیگر و کارگردان تئاتر و میلاد نیک‌آبادی مدرس و کارگردان تئاتر با کارشناسی و اجرای احسان زیورعالم روزنامه‌نگار، پژوهشگر و منتقد تئاتر به نقد و بررسی نمایشنامه می‌پردازند.

 شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، در جلسه‌ای فوق‌العاده مصوب کرد برگزاری جشنواره به بعد از مراسم چهلم شهادت سردار قاسم سلیمانی و درگذشت هموطنان در مراسم تشییع در کرمان و جان‌باختگان حادثه غم‌انگیز هواپیمای مسافربری اوکراین موکول و در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ افتتاح ‌شود.