حسین خواجه‌امیری خواننده پیشکسوت موسیقی در بیمارستان بستری شد و مورد عمل جراحی قرار گرفت. این جراحی بر اثر شکستگی بوده و حال عمومی این خواننده پیشکسوت موسیقی ایران مساعد است و امروز از بیمارستان مرخص می‌شود. حسین خواجه‌امیری مشهور به ایرج خواننده موسیقی اصیل ایرانی متولد ۱۱ دی ۱۳۱۱ در شهر خالدآباد نطنز است.

گزارش عملکرد مالی انجمن سینمای جوانان ایران با اعلام رقم ۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان برای برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران و ۱۹۸ میلیون تومان برای اکران ۴۰ عنوان فیلم در ۵۱ سینمای سیار منتشر شد.

مراسم رونمایی کتاب «روش‌های پژوهش در رسانه‌ها و ارتباطات؛ درآمدی بر رویکردهای کیفی و کمی» برگزار می‌شود. این مراسم به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران روز یکشنبه (۲۲ دی) از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران به نشانی خیابان کارگر، بالاتر از جلال‌ آل‌احمد، بین خیابان ۱۵ و ۱۶ پردیس شمالی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.  سید سعیدرضا عاملی، استاد ارتباطات دانشگاه تهران و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، ابراهیم محسنی، استاد دانشگاه تهران و پژوهشگر دانشگاه مریلند و احسان شاه قاسمی، استاد دانشگاه تهران و مترجم کتاب از حاضران این مراسم هستند.

نمایشگاه «برکه‌ها» با مجموعه آثاری از مهدی شادی‌زاده مستندساز و عکاس فردا جمعه در گالری گلستان افتتاح می‌شود. این نمایشگاه به مدت یک هفته به نشانی دروس، خیابان شهید کماسایی، شماره ۳۴ میزبان علاقه‌مندان به هنر است.

کنسرت گروه «دنگ‌دنگ» و آیدین شیخ که به دلیل شهادت سردار سلیمانی لغو شد، اکنون و پس از هماهنگی‌های لازم قرار است در تاریخ ۲۵ دی از ساعت ۲۱ در تالار اندیشه حوزه هنری اجرا شود. بلیت‌های فروخته شده برای تاریخ ۱۳ دی، طی هفته جاری از سوی سایت ایران کنسرت به خریداران عودت داده می‌شود و در عین حال بلیت‌فروشی برای تاریخ جدید روی سایت ایران کنسرت آغاز شده است. گروه دنگ‌دنگ شامل ۶۰نوازنده دف است که سرپرستی این گروه را شهاب قاسمی برعهده دارد. همچنین دو سماع‌گر به نام‌های امیر شیرمحمدی و امیر نجم‌الدین اجراهای گروه را همراهی می‌کنند.