نمایشگاه نقاشی آبرنگ « پژواک آب» از دوشنبه ۱۶ دی ماه در نگارخانه فرهنگسرای ابن سینا در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد. در این نمایشگاه ۵۰ اثر آبرنگ از « رویا دهقان » عضو انجمن آبرنگ ایران و شاگرد استاد مظلومی‌پور در سبک رئال به نمایش گذاشته شده است. به بیان این هنرمند ساختاری که آبرنگ دارد، بیان‌کننده ایهام‌هایی از هنر و معماری است و پشت آن ایهام، خلوصی از نقاشی صادقانه کودکی در پس ساختارشکنی مرزهای خطوط وجود دارد. علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند در ساعات ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۹ به فرهنگسرای ابن سینا مراجعه کنند.

 ششمین نشست از دور اول نشست‌های تخصصی با موضوع «چیستی و ماهیت تئاتر مستند در جامعه امروز» سه‌شنبه ۱۷دی‌ برگزار می‌شود. در این نشست رضا سرور، محمد منعم و لیلی عاج درباره‌ موضوعاتی از جمله تعریف و ویژگی‌های تئاتر مستند، تکنیک‌های نگارش و اجرای تئاتر مستند، رابطه‌ تئاتر مستند با جامعه و نمایش‌های اجتماعی صحبت خواهند کرد. نشست «چیستی و ماهیت تئاتر مستند در جامعه امروز» ساعت ۱۸ تا ۲۰ در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

 ستار اورکی، آهنگساز و تنظیم‌کننده ساخت موسیقی متن فیلم «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی را آغاز کرد. اورکی فعالیت هنری خود را به‌صورت حرفه‌ای از سال ۱۳۶۹ آغاز کرد و از مهم‌ترین کارهای او می‌توان به آهنگسازی دو فیلم برنده اسکار «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده» اشاره کرد. به احتمال زیاد اولین نمایش این فیلم بهمن امسال در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.