کتاب گویای «سرود کریسمس» به تهیه‌کنندگی نوید جولایی، ترجمه و اقتباس شنیداری علیرضا مرسلی و صدابرداری پرهام نوری تولید شده که جهت استفاده مخاطبان روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا قرار داده شده است.

 سومین نمایشگاه «سازخانه» ۹ تا ۱۳ دی‌ماه به همت کانون سازندگان ساز خانه موسیقی در مجموعه گالری‌های همکف خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

در این دوره بیش از ۶۰ هنرمند سازهای خود را در گالری‌های ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان خانه هنرمندان به نمایش می‌گذارند. نمایشگاه «سازخانه» به همت کانون سازندگان ساز و توسط خانه موسیقی ایران با همکاری خانه هنرمندان ایران و خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد در شاخه‌های سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی برگزار می‌شود.

 مراسم افتتاحیه نمایشگاه  دوشنبه ۹ دی‌ماه ساعت ۱۵ در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان با حضور مسوولان، هنرمندان و علاقه‌مندان برگزار می‌شود. در مراسم افتتاحیه قرار است از چند چهره پیشکسوت سازسازی نیز تجلیل شود.

 هفته فیلم ایران موزه هنرهای زیبای هیوستون آمریکا از ۱۷ تا ۲۶ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی تا ۶ بهمن) برگزار خواهد شد و شامل نمایش فیلم‌های «بیگاه» به نویسندگی و کارگردانی پویا اشتهاردی، «متری شیش‌ونیم» از سعید روستایی، «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی، «روزهای نارنجی» از آرش لاهوتی، «شبی که ماه کامل شد» ساخته نرگس آبیار، «عرق سرد» سهیل بیرقی، مستند «در جستجوی فریده» ساخته مشترک کوروش عطایی و آزاده موسوی و «خانه دوست کجاست» ساخته عباس کیارستمی است.