این نشست با حضور محمدباقر برقعی مدرس در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب به نشانی خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک ۲ برپا می‌شود.

 فیلم «از موسیقی تا سکوت» با حضور فرشید اخلاقی کارگردان فیلم، فردا یکشنبه ساعت ۱۸ در شهرکتاب الف اکران می‌شود.

فیلم مستند From Music into Silence تولید کشور استرالیا، تاکنون در لهستان، استرالیا، آمریکا و هندوستان نمایش داده شده است و سال گذشته به‌عنوان نماینده استرالیا در جشنواره سینما حقیقت در تهران به نمایش در آمد.

این فیلم ۷۵ دقیقه‌ای زندگی تنها موزیسین تاناتولوژیست (مرگ پروژه) استرالیایی را روایت می‌کند، فردی که سال‌ها پیش زندگی‌اش تحت تاثیر اشعار مولانا، شاعر بزرگ پارسی متحول شده است.  وی سال‌هاست که به همراه ساز چنگ به بیماران و کهنسالان که آخرین لحظات عمر خود را سپری می‌کنند کمک می‌کند تا در آرامش به دنیای دیگر سفر کنند.

شهرکتاب الف واقع در خیابان مقدس اردبیلی، خیابان الف شمالی، نبش کوچه سوم، واقع شده و شرکت در این برنامه برای علاقه‌مندان آزاد است.

 «رهایی از شائولین» به نویسندگی و کارگردانی متین اوجانی از فردا یکم دی‌ماه در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می‌رود.

این نمایشنامه با نیم‌نگاهی به اثر آنتوان چخوف به نام «خرس» در فضاسازی و جغرافیای کار مربوط به معابد چینی هنرهای رزمی به نام «شائولین» است؛ اسیر شدن انسان کنونی در یکسری مقررات و قوانین خود ساخته باعث می‌شود تا روزی او را به فکر فرو ببرد و دنبال بهانه‌ای باشد برای فرار از دست عادات و حساسیت‌های مصنوع دست خودش.

این نمایش تا پایان دی‌ماه در تماشاخانه دیوار چهارم به نشانی تهران، میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، بین سرپرست و فریمان، پلاک ۵۴۴ اجرا می‌شود.