نمایش «مدرسه پینوکیو» به نویسندگی و کارگردانی آرش سنجابی از روز هفدهم آذرماه  ساعت ۱۸ در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می‌شود. در این اثر نمایشی فرزاد حسنی، نورا هاشمی، بابک صحرایی، نیلوفر لاری‌پور، مروارید کاشیان، علیرضا میرزامحمدعلی، رازیما میرزایی، رویا دعوتی، سوزان صفانیا و فریبرز گلبن به ایفای نقش می‌پردازند. مدرسه پینوکیو بر اساس برداشتی آزاد از رمان«بختیار علی»نوشته شده و در خلاصه آن آمده است: الان چیز زیادی از اون مجموعه رخدادها یادم نیست، اما بهش میگفتن مدرسه پینوکیو!

 نمایشگاه گروهی کارتون و کاریکاتور «طنزیم» فردا جمعه ۱۵ آذر ساعت ۱۶ در نگارخانه شمیس با حضور هنرمندان حاضر در نمایشگاه و همچنین احسان آنالویی (پیانیست) و بهرنگ معتمدی (نوازنده ویولن) افتتاح می‌شود.  در این نمایشگاه آثاری از کامبیز درمبخش، ثنا حسین‌پور، علی جهانشاهی، احمد عربانی، جمال رحمتی، داوود کاظمی، هادی حیدری و... به نمایش گذاشته می‌شود. این نمایشگاه تا روز پنج‌شنبه ۲۸ آذرماه به آدرس فرمانیه، بلوار اندرزگو، بعد از سلیمی شمالی، کوچه دانیالی، پلاک ۸ برپاست.

 نمایشگاه «قافیه در قاب» با آثار خط نقاشی و خوش‌نگاری ۱۶ تا ۲۱ آذر در فرهنگسرای گلستان برای بازدید عموم برپا می‌شود. این نمایشگاه گروهی با آثار خط نقاشی و خوش‌نگاری هنرجویان دانشکده انقلاب اسلامی برگرفته از اشعار ناب ادبیات کهن پارسی به سرپرستی استاد اسحاق حنیفه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند ساعت ۱۰ تا ۱۹ به نشانی نارمک، میدان هلال‌احمر، خیابان گلستان، بوستان فدک نگارخانه فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند.

 فیلم مستند «حاصل فصل من» به کارگردانی امیر نصیری و از تولیدات گروه مستند روایت فتح  امروز بعد از اذان مغرب از شبکه یک سیما تماشا کنند. «حاصل فصل من» روایتی از یک دختر دانشجوی روستایی و مبارزه او با مشکلات اقتصادی روستاست که پنج‌شنبه روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت. نصیری پیش از این فیلم‌های مستند «بذر یک رویا» و «پشت کوه‌های بلند» را در کارگردانی کرده است.