اکران مردمی فیلم سینمایی «مطرب» با حضور پرویز پرستویی و محسن کیایی فردا یکشنبه در پردیس سینمایی ایران‌مال برگزار می‌شود. این فیلم در سانس‌های ۲۱،۲۰،۱۹ میزبان دو تن از بازیگرانش است. «مطرب» یک کمدی اجتماعی است که به چند دهه از زندگی خواننده‌ای می‌پردازد که نقش آن را پرویز پرستویی بازی می‌کند. در این فیلم پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، مهران احمدی، حسین امیدی، امین مقدم و محسن کیایی به ایفای نقش می‌پردازند.

 نشست «عصری با اولگا توکارچوک» نویسنده لهستانی و برنده جایزه من‌بوکر در قالب نشست‌ هفتگی شهر کتاب، سه‌شنبه ۱۲ آذر در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود. به تازگی کتاب «گریزها» از این ‌نویسنده با ترجمه‌ فریبا ارجمند توسط نشر همان منتشر شده است. نشست هفتگی شهر کتاب، در هفته پیش‌رو به بررسی جایگاه و کارنامه‌ ادبی توکارچوک و رونمایی از ترجمه‌ فارسی رمان او اختصاص دارد که با حضور ویچخ اونولت، آنا مارچینوفسکا، فریبا ارجمند و علیرضا دولتشاهی همراه خواهد بود. در این نشست فیلم کوتاه گفت‌وگو با اولگا توکارچوک نمایش داده می‌شود. علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند ساعت ۱۶:۳۰ به مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم مراجعه کنند.

 کامبیز دیرباز در روزهای پایانی فیلمبرداری «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، به این پروژه سینمایی اضافه شد. او پیش از این در فیلم سینمایی «پدر» همکاری با حاتمی‌کیا را تجربه کرده است. فرامرز قریبیان، پانته‌آ پناهی‌ها، جهانگیر الماسی، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی‌نیا، فرزاد حسنی و محسن صادقی‌نسب دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 نمایشگاه نقاشی‌های آرنو اوهانیان با عنوان «خلوص رنگ» در گالری کاما برپاست. در نمایشگاه «خلوص رنگ» ۹ اثر نقاشی آبستره مدرن از این هنرمند برای نخستین بار به نمایش درمی‌آید. آرنو اوهانیان در این مجموعه از تکنیک ترکیب مواد استفاده کرده است. این نمایشگاه تا ۱۴ آذر در گالری کاما به نشانی خیابان پاسداران، گلستان دهم، پلاک ۴۴، طبقه دوم برپاست.