بهار گالری‌ها در پاییز

تازه‌های روی دیوار

اعتماد: نمایشگاه آثار نوریمان منوچهری‌فر با نام «نوری را از باغچه چیدم...» و نمایشگاه آثار فواد شریفی با نام «ترجمان روییدن» تا ۱۹ آذر در گالری اعتماد برپاست. گالری اعتماد به نشانی خیابان هفت‌تیر، مفتح جنوبی، بن‌بست شیرودی، پلاک ۲۵ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

پروژه‌های آران: نمایشگاه آثار مریم فرشاد با نام «طیف‌های پیوسته» تا ۱۸ آذر در گالری پروژه‌های آران برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی خیابان نوفل‌لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک۵، ورودی حیاط مراجعه کنند.

ساربان: نمایشگاه نقاشی شهلا آرمین با نام «رازهای مقدس» تا ۱۱ آذر در گالری ساربان برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، نبش شهید یوسفی، پلاک ۱۳۰، طبقه اول مراجعه کنند.

هما: نمایشگاه نقاشی طاهر پورحیدری با نام «خانه‌ها و درختان کاج» تا ۱۲ آذر در گالری هما واقع در خیابان کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک میزبان هنردوستان است.

والی: نمایشگاه نقاشی سهیلا حقیقت با نام «رنگ زندگی» نیز تا ۱۲ آذر در گالری والی به نشانی میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۷۲ برگزار می‌شود.

اُ: نمایشگاه نقاشی و حجم آثار دانا جعفری با عنوان «دیوار کبود دره» در این گالری تا ۱۲ آذرماه برقرار است. گالری روزهای شنبه تعطیل است. گالری اُ در خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸ واقع شده است.

سایه: نمایشگاه نقاشی‌های میلاد شیربیشه در این نمایشگاه برپاست و تا ۱۳ آذر ماه نیز ادامه دارد. گالری سایه در خیابان کریم‌خان‌ زند، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، پلاک ۲۱ واقع شده است. گالری سایه پنج‌شنبه‌ها تعطیل است.

سیحون: نمایشگاه آثار نقاشی‌خط بهروز زین‌دشتی با عنوان «عبور» در گالری سیحون آغاز به کار کرده و تا ۱۳ آذر نیز برقرار است. گالری سیحون در خیابان وزرا، خیابان چهارم، پلاک ۱۱ واقع شده است. گالری سیحون دوشنبه‌ها تعطیل است.

فرمانفرما: این گالری نیز از روز جمعه گذشته میزبان دو نمایشگاه نقاشی و عکس و با عنوان‌های «پرسش‌ از هستی» و «کاش عکسی از تو داشتم» می‌شود. هر دو این نمایشگاه‌ها تا ۱۵ آذر ادامه دارند. گالری فرمانفرما در خیابان کریم‌خان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه اعرابی۲ واقع شده است و دوشنبه‌ها تعطیل است.

شکوه: نمایشگاه نقاشی‌خط احمد میرزا تا ۶ آذر ماه در این گالری برپاست. گالری شکوه در فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک ۱۹ واقع شده است. این گالری هر روز (غیر از پنج‌شنبه و تعطیلات رسمی) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ امکان بازدید دارد.

شیرین: یازهمین دوره نمایشگاه مجسمه‌های کوچک تا ۱۳ آذرماه به همت انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز و گالری شیرین به‌صورت رقابتی برگزار می‌شود. گالری شیرین در خیابان کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه‌ ۱۳، شماره ۵ واقع شده است و دوشنبه‌ها تعطیل است.

ادامه دیگر نمایشگاه‌ها

اعتماد نگارستان: نمایشگاه نقاشی هما بذرافشان با نام «فنطاسیا» تا ۱۴ آذر در گالری اعتماد نگارستان به نشانی میدان بهارستان، خیابان دانشسرا، باغ نگارستان میزبان علاقه‌مندان است.

اِی‌جی: نمایشگاه عکس آگاتا گرژیبوسکا با نام «۹ دروازه بی‌بازگشت» تا ۲۸ آذر در گالری Ag واقع در خیابان کریم‌خان، خیابان عضدی جنوبی، پلاک ۴۳ برپا است.

محسن: نمایشگاه آثار مهسا الف با نام «ظرف از جنس مظروف» تا ۱۳ آذر در گالری محسن برگزار می‌شود. گالری محسن در خیابان ظفر، خیابان ناجی، خیابان فرزان، کوچه نوربخش، بلوار مینای شرقی، پلاک ۴۲ قرار دارد.

هور: نمایشگاه مجموعه‌ای از طراحی‌ها و نقاشی‌های دوره اسطوره و ریاضی، علی اکبر صادقی تا ۱۲ آذر در گالری هور برگزار می‌شود. این گالری در خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، شماره ۱۲ قرار دارد.