نمایش «جویستیک» به نویسندگی «علی صفری» از ۱۷ الی ۲۲ آبان سال جاری در دو سانس ۱۷ و ۱۸:۳۰ در تالارحافظ روی صحنه می‌رود. این نمایش روایتی از انسان امروز با رویکردی به آینده و نگاهی آوانگارد به رفتار‌های رقت‌انگیز انسان فناپذیر است که در گذر زمان خود را با دست خویش به هلاکت می‌رساند.

 نمایشگاه گروهی «برکه» پنج‌شنبه ۱۱ مهر در نگارخانه آفرینش نقش فرهنگسرای اشراق افتتاح می‌شود و تا ۱۶ مهر هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد.

 فیلم سینمایی «قانون مورفی» به کارگردانی رامبد جوان و تهیه‌کنندگی محمد شایسته از چهارشنبه ۱۰ مهر توسط موسسه تصویرگستر پاسارگاد وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود. «قانون مورفی» زمستان سال گذشته در سینماها اکران شد و با فروش بیش از ۱۰ میلیارد عنوان پرفروش‌ترین فیلم زمستان ۹۷ را کسب کرد. امیر جدیدی، امیر جعفری، مهسا طهماسبی، سروش صحت، سیروس گرجستانی، رامبد جوان، هادی کاظمی و... از بازیگران این فیلم هستند.

 مجتبی دانشور مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از اکران آثار برگزیده نخستین دوره مسابقه نقاشی کودکان تهران برای ۱۱ گروه سنی ۴ تا ۱۴ سال از طریق سازه‌های تبلیغاتی سطح شهر تهران خبرداد و گفت: نمایشگاهی از آثار منتخب نیز از ۱۳ الی ۱۸ مهرماه در گالری صبا فرهنگستان هنر برپا خواهد شد که بازدید آن برای عموم شهروندان رایگان خواهد بود.

 علاقه‌مندان به نمایشنامه‌نویسی می‌توانند با شنیدن برنامه رادیویی «ردپای قلم»، نمایشنامه‌نویسی را با آموزش ایوب آقاخانی در رادیو نمایش بیاموزند. ژاله محمدعلی، تهیه‌کننده برنامه رادیویی «ردپای قلم» ضمن اعلام این مطلب گفت: در بخش «تمرین هفته» به یک نمایشنامه رادیویی می‌پردازیم و با کارگردان آن گفت‌وگو می‌کنیم و این هفته به نمایشنامه «تغییر» از اکبر خردچشم اختصاص دارد. بخش «با درام‌نویسان بزرگ جهان» نیز هر هفته به زندگی و آثار یکی از درام‌نویسان بزرگ جهان می‌پردازد. این برنامه رادیویی سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۱ روی موج اف‌ام ردیف ۵/ ۱۰۷ مگاهرتز روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.