ادامه جدال لفظی دختر بروس‌لی با تارانتینو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، شنون لی دختر بروس‌لی فقید در پاسخ به اظهار نظر جدید کوئنتین گفت: «تارانتینو می‌توانست درست رفتار کند. می‌توانست عذرخواهی کند و بگوید واقعا نمی‌دانستم بروس‌لی چطوری بود. من در فیلمم این‌طوری تجسمش کردم، اما نباید می‌گفت که او واقعا این طوری بود.»

تارانتینو پس از اعتراض اولیه شنون لی از نحوه ارائه تصویر بروس‌لی استاد هنرهای رزمی که تصویرش توسط مایک مو ارائه شد، گفته بود واقعا بروس‌لی مرد متکبری بود. تارانتینو این سخنان را در دیداری که اخیرا از مسکو داشت بر زبان آورد و گفت شنیده که بروس‌لی حرف‌های متکبرانه‌ای بر زبان می‌آورد.

دختر بروس‌لی به این سخنان واکنش نشان داده و گفت که پاسخ تارانتینو از اینجا ریشه می‌گیرد که او نمی‌خواهد خودش را از تک و تا بیندازد. در عین حال چنین نگاهی نسبت به پدرش همیشه وجود داشته و سعی دارند بگویند او مردی فوق‌العاده نبود و این نگاه نه تنها در هالیوودی‌ها بلکه در دیگر سفیدپوستانی که در هنرهای رزمی کار می‌کنند هم وجود دارد.

شنون تاکید می‌کند: «تارانتینو می‌تواند هر جور که خواست بروس‌لی را تصویر کند، اما باید بگوید این یک فیلم داستانی است و من دوست داشتم این جوری باشد و خیلی هم جدی نگیرید.»

به‌دنبال اعتراض اولیه شنون، برد پیت در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها سعی کرده بود میانه داستان را بگیرد و تاکید کرده بود شخصیت بروس‌لی در مقابله با شخصیت او در فیلم شکست نخورده و فیلم بدون نشان دادن نتیجه این مبارزه به سکانس بعدی می‌رود و قصد تحقیر بروس‌لی در میان نبوده است.