بازگشت سینماها به وضعیت عادی

آشغال‌های دوست داشتنی: فیلم سینمایی آشغال‌های دوست داشتنی به کارگردانی محسن امیریوسفی بعد از ۶ سال که اجازه نمایش پیدا نکرده بود توانست اکران شود. در این فیلم بازیگرانی همچون شیرین یزدان‌بخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر و شهاب حسینی حضور دارند. فیلم داستان چند شخصیت مختلف با نگاه‌های مختلف را مطرح می‌کند که در جریان اتفاق‌های سال ۱۳۸۸ درگیر مسائلی می‌شوند.

جن زیبا: فیلم سینمایی جن زیبا به کارگردانی بایرام فضلی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید در ایران و ترکیه ساخته و بعد از چند بار تاخیر از دیروز اکران شده است. دراین فیلم نورگل یشیلچای، فرهاد اصلانی، لیلا زارع، لیلا موسوی، محرم زینالزاده، میثم پویانفر، علی اکبر جعفری، هوشنگ رادی‌پور و منظر لشگری به‌عنوان بازیگر حضور دارند. این فیلم با حضور بازیگر معروف ترکیه‌ای و در شهر اصفهان ساخته شده است.

سوءتفاهم: تازه‌ترین ساخته احمدرضا معتمدی به نام سوءتفاهم در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمد اما یکسال در انتظار اکران باقی ماند و از امروز اکران می‌شود. سوءتفاهم به تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی از محصولات سازمان اوج است و در آن بازیگرانی همچون مریلا زارعی، کامبیز دیرباز، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، اکبر عبدی، مهدی فخیم‌زاده و آرش نوذری حضور دارند. چنان که در خلاصه داستان «سوءتفاهم» آمده، این فیلم قرار است شما را به اندیشیدن پس از تماشا تشویق ‌کند.

ضربه فنی: فیلم سینمایی ضربه فنی به کارگردانی غلامرضا رمضانی از محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که از امروز اکران می‌شود. این فیلم در سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان سه پروانه زرین هیات داوران، بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم را به‌دست آورد. در «ضربه فنی» نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی و... بازی می‌کنند. داستان آن درباره سه نوجوان است که هر کدام از راهی به دنبال قهرمانی در یک جام معتبر هستند اما همیشه قهرمان اونی نیست که برنده میشه!

هت‌تریک: فیلم سینمایی هت‌تریک به کارگردانی رامتین لوافی نیز ازجمله فیلم‌هایی است که در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد. در این فیلم که به تهیه‌کنندگی مجید مطلبی ساخته شده بازیگرانی همچون امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، صابر ابر، ماهور الوند و... حضور دارند. این فیلم روایت زندگی یک شخصیت پردردسر است.