پس از پایان نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان و قهرمانی سپاهان اصفهان، تیم ها درصدد جذب بازیکنان مورد نظرشان هستند تا برای نیم فصل دوم آماده شوند و بتوانند نقاط ضعف شان را پوشش دهند.

در جلسه‌ای که برانکو ایوانکوویچ با ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیسداشت، درخواست کرد که ۳ بازیکن در پست‌های دفاع چپ، دفاع میانی با قابلیت بازی در پست هافبک تدافعی و مهاجم جذب شوند و همچنین بازیکنان جوانی از تیم ملی امید به خدمت بگیرند.

محرومیت باشگاه پرسپولیس که از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اتخاذ شده بود، ۲۸ آذرماه به پایان می رسد و سرخپوشان تلاش می کنند تا به جز ۵ بازیکنی که به خدمت گرفتند، ستاره های دیگری هم جذب کنند. مهدی طارمی، گزینه اصلی سرخپوشان برای پست مهاجم است و هواداران تیم پرسپولیس امیدوار هستند تا شماره ۹ گلزن بار دیگر به این تیم بازگردد و بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

در روزهای گذشته که شایعه بازگشت طارمی به پرسپولیس شنیده می شد، برخی ها مخالفت برانکو را بیان و نوشتند، سرمربی کروات پرسپولیس اجازه بازگشت طارمی به این تیم را نمی دهد اما این مربی صبح امروز (سه شنبه) در نشستی که با خبرنگاران و اصحاب رسانه داشت، بیان کرد مهدی طارمی به میل خودش رفت و هیچ کس بیرونش نکرد. او به طور کتبی نوشت که نمی خواهم در ایران باشم و رفت. بله، اشتباه کرد که با دو باشگاه قرارداد بست اما زندگی ادامه دارد و تجربه بد و خوب برای او و باشگاه بود.

چراغ سبز برانکو راه را برای بازگشت طارمی هموار کرده است اما این بازیکن فعلا اظهارنظری درباره بازگشت به پرسپولیس انجام نداده و در صدد است تا پس از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات تصمیم نهایی را بگیرد.

پرسپولیسی ها تاکنون مهدی ترابی، مهدی شیری، سروش رفیعی، سعید کریمی و مهدی شریفی را جذب کردند و در صدد به خدمت گرفتن ۳ بازیکن دیگر هم هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.