گلایه خواننده موسیقی پاپ از مسوولان

به گزارش خبرگزاری مهر غلامرضا صنعتگر که این روزها در بستر بیماری است همچنان با مشکل ویزا برای سفر به آلمان و پرداخت نشدن مطالبات مالی خود از ارگان‌ها و مجموعه‌های مختلف رو‌به‌رو است آن هم در شرایطی که به توصیه پزشکان معالج وی باید هرچه زودتر برای تکمیل مراحل درمان به خارج از کشور سفر کند. صنعتگر در این باره گفت: بنده نیمی از سال گذشته را در بیمارستان بستری بودم و نتوانستم در حرفه خود فعالیتی داشته باشم و در این مدت هزینه‌های بالای درمان را خودم متقبل شدم. جالب اینجاست حتی مطالبات مالی خود از ارگان‌ها و مجموعه‌های مختلف را هم دریافت نکرده‌ام و با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته از سوی خانواده‌ام و تعدادی از مسوولان از جمله آقای هاشمی، وزیر بهداشت و تیم پزشکی، مشکلات مرتفع نشده است.

این خواننده با اشاره به وعده‌های عملی نشده برخی از مسوولان در روزهایی که در بیمارستان بستری بود، توضیح داد: متاسفانه به هیچ‌کدام از وعده‌هایی که ازسوی متولیان به من داده شد، عمل نشد و این حرف‌ها فقط در حد شعار و گزارش باقی ماند. صنعتگر که طی سال‌های اخیر آثار متعددی را برای نهادها و ارگان‌های مختلف تولید کرده است، تصریح کرد: در این شرایط دریافت مطالبات مالی برای من بسیار مهم است، زیرا پیگیری این مطالبات حق من است. من هرگز برای درمان خود از کسی کمکی نخواسته و نمی‌خواهم. فقط خوب است افراد و ارگان‌ها و مجموعه‌هایی که به بنده بدهکارند کمی انصاف داشته باشند و با خود فکر کنند اگر در شرایط من بودند و ۶ ماه تا یک سال در بیمارستان بودند چگونه از پس این همه هزینه برمی‌آمدند؟ آیا این انسانی است که مطالبات بحق من را هر روز با یک دلیل بی‌ارزش نمی‌دهند.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: با اینکه دوستان شرایط فعلی من را می‌دانند فقط به گفت‌وگوهای شعاری بسنده می‌کنند. باور کنید در این مدت از بس وعده شنیده‌ام خسته‌تر شده‌ام. من خداوند حکیم را شاکرم که تا به حال من را به حال خود رها نکرده و در بدترین اوضاع و احوال جسمی که در هیچ علم پزشکی نمی‌گنجد به بنده و خانواده‌ام عنایت کرده است. من باز هم از وزیر بهداشت و تیم پزشکی تعیین شده از طرف وی و محمد آشوری نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنم، زیرا تنها نهادی بودند که به حرف‌های خود عمل کرده و در بهبود نسبی بنده با دلسوزی تمام تلاش کردند.