به گزارش «دنیای اقتصاد» در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با اشاره به اینکه قرار است بخشی از سود فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه برای ارتقای سطح زندگی کودکان مناطق زلزله‌زده، کودکان کار، کودکان بدسرپرست، مناطق محروم و معلول اختصاص یابد، گفت: این تفاهم‌نامه بین مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای رفاه و یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین سازمان‌های بین‌المللی (یونیسف) با داشتن تجارب ارزنده‌ در صدها کشور جهان منعقد می‌شود. فرشید گلزاده افزود: این تفاهم‌نامه در راستای تحقق چشم انداز و ماموریت مجموعه رفاه برای کمک به ارتقای سبک زندگی مردم و کمک به سلامت و داشتن زندگی سالم و بهتر برای کودکان است. وی تصریح کرد: تلاش می‌‌کنیم با اجرای پروژه‌های گوناگون و با استفاده از تجربیات یونیسف و ایجاد بستر‌های لازم از سوی رفاه و ۵ میلیون مشتری وفادارآن، شرایطی فراهم کنیم تا کودکان از امکانات بهتری در زمینه‌‌های آموزش، بهداشت و...برخوردار شوند.

گلزاده بیان کرد: امضای این تفاهم‌نامه این فرصت را فراهم می‌‌کند تا علاوه بر استفاده از تجارب بین‌المللی و ارزشمند سازمان یونیسف در زمینه حمایت از کودکان، مردم و تولید‌کنندگان به اعتبار یونیسف و مجموعه رفاه بخشی از تولیدات و کمک‌‌های خود را صرف کودکان محروم کنند. مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در ادامه یکی از ماموریت ‌های این مجموعه را ارتقای اعتماد مشتریان دانست و گفت: علاوه بر ماموریت اصلی این مجموعه تلاش می‌‌کنیم تا کودکان را به ویژه کودکانی که به نوعی معلول هستند یا در مناطق زلزله زده از امکانات تحصیلی، رفاهی و بهداشتی محروم هستند حمایت کنیم.

در ادامه نماینده یونیسف در ایران نیز دراین مراسم با اشاره به اینکه سازمان یونیسف به مدت ۷ دهه با مردم و دولت ایران همکاری می‌‌کند، گفت: سال گذشته آغاز همکاری این سازمان با بخش‌های خصوصی را جشن گرفتیم.این در حالی است که احساسات مردم ایران و مصمم بودن آنها برای کمک به هم نوع خود علاوه بر خلاقیتی که در ایران وجود دارد موجب شد که فرصتی برای همکاری بین سازمان یونیسف و مجموعه رفاه با توجه به توان بالقوه‌ای که دارد برای کودکان این کشور شکل بگیرد. ویل پارک ابراز امیدواری کرد که با همکاری این دوبخش زندگی کودکان در زمینه‌‌های مختلف بهداشتی، آموزشی و رفاهی تغییر و بهبود یابد. به گفته پارک، شکل‌گیری این تفاهم‌نامه در مدت زمان کوتاه را می‌توان نوعی رکورد تلقی کرد. البته ما برنامه همکاری ۳ساله داریم تا بتوانیم در این مدت با استفاده از توان مجموعه رفاه و مشتریان آن در زمینه‌‌های مختلف برای کودکان به ویژه کودکان معلول پروژه‌های مختلفی را به اجرا دربیاوریم.