وی گفت: سازمان زیباسازی متولی پل‌های عابر پیاده است و مردم در تمام نقاط دغدغه خرابی پل‌‌‌های مکانیزه را دارند و بعضا انتظار دارند که پل‌‌‌های عادی نیز مکانیزه شود.

وی با بیان اینکه شهر رو به سالمندی می‌رود، یادآور شد: با توجه به این موضوع باید شهر را مناسب‌‌‌سازی کنیم، رمپ‌های هشت درصدی پیش از این طراحی شده بود و مناطقی برای اجرای آن پیشنهاد داده شد و قول دادند که در دستور قرار بگیرد اما متاسفانه یک مورد از آن نیز اجرایی نشد.

آقامیری با اشاره به اینکه استفاده از این رمپ‌‌‌ها بسیار ساده‌‌‌تر از پل‌‌‌های پلکانی است، تصریح کرد: معلولان نیز با این رمپ‌ها می‌توانند به راحتی از پل‌‌‌های عابر پیاده تردد کنند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به صرف هزینه‌‌‌های میلیاردی برای بوستان‌‌‌ها خاطرنشان کرد: با وجود این در مناسب‌‌‌ترین فصل سال برای حضور شهروندان در بوستان‌ها شاهد تجمع معتادان و سگ‌گردانی هستیم که سلب آرامش شهروندان را به دنبال داشته و بوستان‌ها یا به باغ وحش یا به محل تجمع اراذل و اوباش تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: از کمیسیون حقوقی می‌‌‌خواهیم موضوع را در دستور کار قرار دهند چون مردم فکر می‌کنند شهرداری که بوستان‌‌‌ها را ایجاد کرده وظیفه برخورد با اراذل و اوباش و جمع‌آوری معتادان را هم بر عهده دارد در حالی که پلیس باید وارد شود اما آنها هم از ضعف قوانین سخن می‌گویند.