به گزارش روابط عمومی، در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، فلرینگ یک روش ایمنی مهم است که برای سوزاندن آلاینده‌‌‌های حاصل از فرآیندهای تولیدی، جلوگیری از افزایش فشار و محافظت از تجهیزات در برابر آسیب‌‌‌های احتمالی استفاده می‌‌‌شود.

این گازها اغلب شامل هیدروکربن‌‌‌ها، هیدروژن، سولفید هیدروژن و سایر ترکیبات هستند که در صورت آزادسازی بدون کنترل، می‌‌‌توانند خطرات زیست‌محیطی و ایمنی ایجاد کنند.

از این رو پتروشیمی سبلان پروژه Steamize فلر را به عنوان یک اقدام مهم و استراتژیک برای بهبود عملکرد زیست‌‌‌محیطی و ایمنی فرآیند، با هدف کاهش قابل توجه آلاینده‌‌‌ها و بهینه‌‌‌سازی فرآیندهای ایمنی و فلرینگ، اجرا خواهد کرد.

کاهش دوده و آلاینده‌‌‌ها، بهبود کارآیی احتراق، کاهش مصرف سوخت کمکی، بهبود شرایط عملیاتی و ایمنی و تطابق با مقررات زیست‌‌‌محیطی از جمله مزایا و اهداف این پروژه است.

همچنین استفاده از تکنولوژی‌‌‌های پیشرفته در این پروژه، بهینه‌‌‌سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه‌‌‌های عملیاتی را به همراه خواهد داشت که این اقدام نه تنها به تحقق اهداف توسعه پایدار شرکت کمک می‌‌‌کند بلکه بهبود مستمر و ارتقای استانداردهای زیست‌‌‌محیطی و ایمنی را نیز نشان می‌‌‌دهد که پتروشیمی سبلان به تحقق آن متعهد است.