در این مجمع سهامداران حاضر با تقسیم سود ۴۸ ریالی به ازای هر سهم موافقت کردند. همچنین با رای سهامداران، روزنامه‌‌‌های اطلاعات و «دنیای‌اقتصاد» به عنوان روزنامه‌‌‌های کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌‌‌های بانک انتخاب شدند. در این جلسه سازمان حسابرسی به عنوان بازرس و حسابرس بانک در سال مالی ۱۴۰۳ انتخاب شد.

سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد دیجیتال

مدیرعامل بانک سینا در مجمع عمومی عادی سالانه، از سرمایه‌گذاری این بانک در حوزه اقتصاد دیجیتال و مدل‌‌‌های نوین کسب و کار بانکی خبر داد.

ابدالی گفت: پیگیری جدی برنامه تحول دیجیتال و توسعه مدل‌‌‌های نوین کسب و کار بانکی، افزایش منابع و ارتقای سهم بازار و ارائه محصولات خلاقانه و نوآورانه در چارچوب ضوابط و بخشنامه‌‌‌های بانک مرکزی جزو برنامه‌‌‌های اصلی بانک سینا در سال‌جاری است.

وی ابراز کرد: خلق ارزش برای سهامداران و مشتریان از اولویت‌‌‌های اساسی بانک بوده و توجه ویژه به سرمایه انسانی و ایجاد سازمانی پویا و چابک هدف پایه‌‌‌ای بانک سیناست.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بانک سینا دارای سرمایه انسانی بسیار با ظرفیت و متعهد بوده و اطمینان دارم که با این همکاران متعهد، ساعی و هوشمند، به بهترین شکل ممکن به برنامه‌‌‌های اشاره‌‌‌شده دست پیدا خواهیم کرد.

ابدالی ادامه داد: این بانک در سال ۱۴۰۲ در سود خالص رشد ۶۹ درصدی، در منابع رشد ۳۶ درصدی، در درآمدهای غیرمشاع رشد ۵۰ درصدی و در مانده تسهیلات رشد ۵۲ درصدی داشته است.

مدیرعامل بانک سینا با ابراز خرسندی از روند نزولی مطالبات غیرجاری این بانک خاطرنشان کرد: روند نزولی مطالبات غیرجاری بانک، نشان از برنامه‌‌‌ریزی‌‌‌ صحیح و رعایت بهداشت اعتباری در خصوص اعطای تسهیلات دارد و این بانک در این حوزه نسبت به متوسط نظام بانکی، از جایگاه مطلوبی برخوردار است.