افتتاح سوپر مارکت مالی در «ملل»

جوادی افزود: به منظور سهولت دسترسی مشتریان به خدمات مالی و توسعه کسب و کار، در نظر است تعداد دیگری از شعب این موسسه در سطح کشور نیز به این سیستم مجهز و خدمات متنوع بانکی و مالی را به مشتریان و مراجعه‌کنندگان ارائه کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل وی با اشاره به مسوولیت‌‌‌های اجتماعی موسسه بیان کرد: موسسه ملل در تمامی سال‌ها سعی کرده، راه‌‌‌ها و مسیرهای نو و اثرگذاری را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان ایجاد کند. با راه‌‌‌اندازی سوپر مارکت مالی، مشتریان به راحتی به خدمات لیزینگ، بیمه یا بازار سرمایه دسترسی خواهند داشت. این امر در وقت و زمان صرفه‌‌‌جویی و منجر به کاهش بار ترافیکی و آلودگی شهر نیز خواهد شد و در حد توان تلاش می‌کنیم که در کنترل آلایندگی‌ها، ترافیک و صرفه‌‌‌جویی در انرژی اقدام کنیم.

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، ضمن تشریح توانایی جوانان ایران در رشد و توسعه کشور بیان کرد: در دنیا، ایرانیان را با بزرگانی نظیر ابوعلی سینا، شیخ بهایی، شیخ مفید، فارابی و دیگر دانشمندان بزرگ می‌‌‌شناسند. در حال حاضر نیز، با تکیه بر جوانان، می‌توانیم در صدر قله‌های علم و دانش استقرار یابیم و در عرصه‌های جهانی بدرخشیم.

در پایان مراسم، اولین «سوپر مارکت مالی موسسه اعتباری ملل»، در شعبه تجریش افتتاح شد.