در ابتدای جلسه حمید شجاعی، مدیرعامل و نایب رئیس هیات‌مدیره این شرکت ضمن ارائه گزارش کامل افزود: اقدامات و دستاوردهایی همچون افزایش۲۳درصدی تولید انواع محصولات گالوانیزه، رشد ۱۰درصدی فروش محصولات، افزایش ۱۵۵درصدی سود در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال۱۴۰۱حاصل تلاش همگانی است .

شجاعی با اشاره به پروژه‌های کلان شرکت، همچون کلنگ‌زنی خط تولید ورق گالوانیزه خودرویی شماره ۲ و آغاز روند احداث این پروژه بزرگ، احداث ایستگاه سوخت جایگزین گاز طبیعی و... افزود: ایستگاه سوخت جایگزین گاز طبیعی شرکت با تاکید ویژه دولت و برای نخستین بار در کشور توسط شرکت ورق خودرو احداث خواهد شد که یکی از پروژه‌های شاخص و ارزشمند در کشور محسوب می‌شود.

در ادامه گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت ارائه و صورت‌های مالی مربوط به دوره مالی منتهی ۱۴۰۲.۱۲.۲۹مورد تصویب مجمع قرار گرفت و نیز در خصوص تقسیم سود و انتخاب حسابرس قانونی شرکت تصمیمات لازم اتخاذ شد و شرکت‌های فولاد مبارکه، فنی و مهندسی فولاد مبارکه، فولاد متیل، سرمایه‌گذاری سمند، شرکت بین‌المللی سیستم‌ها و اتوماسیون (ایریسا) به عنوان اعضای حقوقی هیات‌‌مدیره انتخاب شدند و نیز موسسه حسابرسی هوشیار ممیز به‌عنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت و روزنامه «دنیای‌اقتصاد» به‌عنوان روزنامه رسمی انتخاب شدند و نیز مقرر شد ۶۷درصد سود حاصله بین سهامداران تقسیم شود.