۱. سامسونگ

خانه هوشمند سامسونگ یا اسمارت‌‌‌تینگز، پلتفرمی است که به کاربران امکان می‌‌‌دهد دستگاه‌‌‌های خود را از طریق یک برنامه، کنترل و نظارت کنند. این پلتفرم با صدها دستگاه از جمله چراغ‌‌‌ها، دوربین‌‌‌ها، سیستم‌‌‌های صوتی، قفل‌‌‌ها، ترموستات‌‌‌ها و موارد دیگر کار می‌‌‌کند. SmartThings Hub  مغز خانه‌های هوشمند است و به صورت بی‌‌‌سیم به طیف گسترده‌‌‌ای از دستگاه‌‌‌های هوشمند متصل  و باعث می‌‌‌شود آنها با هم کار کنند. به طور‌‌‌کلی، خانه هوشمند سامسونگ طیف گسترده‌‌‌ای از ویژگی‌‌‌ها و سازگاری با بسیاری از دستگاه‌‌‌ها را ارائه می‌‌‌دهد که آن را به یک پلتفرم جامع خانه هوشمند تبدیل می‌‌‌کند.

۲. تادو

تادو یک شرکت آلمانی است و در محصولات گرمایش هوشمند و مدیریت انرژی برای خانه‌‌‌ها تخصص دارد. طیف محصولات آنها برای گرمایش و سرمایش هوشمند و کم‌‌‌مصرف شامل ترموستات‌‌‌های رادیاتور هوشمند، ترموستات‌‌‌های هوشمند و کنترل‌‌‌های هوشمند AC است که به طور بالقوه تا ۳۱ درصد از قبض‌‌‌های گرمایشی کاربران خود را کاهش می‌‌‌دهد. محصولات آنها به گونه‌‌‌ای طراحی شده‌‌‌اند که تقریبا با هر سیستم گرمایشی، از جمله سیستم‌‌‌های دارای ترموستات سیمی یا بی‌‌‌سیم، گرمایش از کف و سیستم‌‌‌های گرمایش مرکزی کار می‌‌‌کنند. آنها را می‌‌‌توان از راه دور از طریق برنامه تادو یا با دستورات صوتی از طریق بلندگوهای هوشمند کنترل کرد. آنها با اکثر پلتفرم‌‌‌های رایج خانه‌‌‌های هوشمند، از جمله الکسا، دستیار گوگل و هوم‌‌‌کیت اپل سازگار هستند.

۳. ال‌‌‌جی

LG ThinQ   یک راه‌‌‌حل خانه هوشمند است که به کاربران امکان می‌‌‌دهد لوازم هوشمند ال‌‌‌جی خود را از طریق تلفن یا سایر دستگاه‌های هوشمند کنترل و نظارت کنند. این امکان در اکثر دستگاه‌‌‌های ال‌‌‌جی، از جمله یخچال، ماشین لباسشویی یا تهویه مطبوع موجود است. کاربران می‌‌‌توانند لوازم خود را از راه دور کنترل کنند و تنظیماتی انجام دهند که چندین دستگاه به طور همزمان خودکار شوند. دستگاه‌‌‌های ThinQ با ویژگی‌‌‌هایی مانند کنترل صدا و داده‌‌‌های حسی برای ساده‌‌‌تر کردن زندگی روزمره طراحی شده‌‌‌اند. این پلتفرم با دستیار گوگل و آمازون الکسا یکپارچه شده است.

۴. یوفی

یوفی دستگاه‌‌‌های خانه هوشمند با کاربری آسان را ارائه می‌‌‌کند، به عنوان مثال برای کنترل درب‌‌‌ها از روش‌‌‌های قفل لمسی، ضربه‌‌‌زدن، رمز عبور، کلید یا فرمان صوتی استفاده می‌‌‌کند. آنها همچنین طیف وسیعی از دوربین های امنیتی، از جمله سیستم دوربین امنیتی یوفی‌‌‌کم۳ و هوم‌‌‌بیس ۳ را ارائه می‌‌‌دهند. این دستگاه به عنوان زنگ امنیتی خانه با تشخیص چهره و ۱۶ گیگابایت فضای داخلی قابل ارتقا تا ۱۶ ترابایت کار می‌‌‌کند. یکی از جدیدترین ویژگی‌‌‌های آنها استفاده از هوش مصنوعی است که حرکت در چندین دستگاه را ردیابی و آن را در مجموعه‌‌‌ای از ویدئوها نمایش می‌‌‌دهد.

۵.گووی

گووی ترکیبی متنوع از راه‌‌‌حل‌‌‌های خانه هوشمند را ارائه می‌‌‌کند که فراتر از اتوماسیون است و وقتی صحبت از روشنایی هوشمند به میان می‌‌‌آید، ترند هستند. از چراغ‌‌‌های هوشمند گرفته تا سیستم‌‌‌های امنیتی خانه، دستگاه‌‌‌های گووی برای عملکرد و استعداد طراحی شده‌‌‌اند. هسته اکوسیستم گووی، برنامه Govee Home است. این برنامه به شما با داده‌‌‌های زمان واقعی و اعلان‌‌‌های هشدار برای رویدادهایی مانند نشت کمک می‌‌‌کند. گووی تعداد بی‌‌‌شماری از چراغ‌‌‌های نوار ال‌‌‌ای‌‌‌دی را ارائه می‌‌‌دهد که با ریتم آهنگ‌‌‌های مورد علاقه شما تغییر می‌‌‌کنند و از طریق آمازون الکسا و دستیار گوگل به دستورات صوتی پاسخ می‌‌‌دهند.

۶. آرنتی

آرنتی در دوربین‌‌‌های داخلی و خارجی، مانیتورهای کودک و حتی دوربین‌‌‌های حیوانات خانگی تخصص دارد. آرنتی بین کیفیت و هزینه تعادل برقرار می‌‌‌کند. وقتی صحبت از ذخیره‌‌‌سازی داده می‌‌‌شود، آرنتی راه‌‌‌حل‌‌‌های ذخیره‌‌‌سازی ابری را ارائه می‌‌‌دهد که ایمن و راحت هستند. سرویس ابری آرنتی که در AWS آمازون میزبانی می‌‌‌شود، تضمین می‌‌‌کند که داده‌‌‌ها به صورت ایمن ذخیره می‌‌‌شوند. به‌‌‌طور‌‌‌کلی، آرنتی یک راه‌‌‌حل امنیتی جامع خانه هوشمند را ارائه می‌‌‌دهد که کیفیت، تطبیق‌‌‌پذیری و مقرون‌‌‌به‌‌‌صرفه بودن را با هم ترکیب می‌‌‌کند.

۷. سوئیچ‌‌‌بات

طیف وسیعی از محصولات و راه‌‌‌حل‌‌‌های هوشمند سوئیچ‌‌‌بات را می‌‌‌توان برای ارتقای قفل درب، کنترل پرده‌‌‌ها یا فشار دادن دکمه‌‌‌ای برای روشن‌‌‌تر کردن فضای زندگی‌‌‌ مورد استفاده قرار داد. سوئیچ‌‌‌بات یک قفل سنتی را بدون تعویض کامل به یک قفل هوشمند تبدیل می‌‌‌کند و به کاربران اجازه می‌‌‌دهد کلیدهای مشابه را نگه دارند اما از راحتی و ویژگی‌‌‌های امنیتی بیشتری برخوردار شوند. به علاوه خودکار‌‌‌کردن پرده‌‌‌های موجود، تبدیل سوئیچ‌‌‌های چراغ‌‌‌های قدیمی به هوشمند و ... را ارائه می‌‌‌دهد. ترکیب‌‌‌های سوئیچ‌‌‌بات به کاربران امکان می‌‌‌دهد از مجموعه‌‌‌ای از راه‌‌‌حل‌‌‌های خانه هوشمند در امنیت، اتوماسیون یا کنترل صوتی استفاده کنند. هاب سوئیچ‌‌‌بات یک هاب خانه هوشمند فشرده و قدرتمند است که با الکسا، دستیار گوگل و سیری سازگار است.

۸. وی‌‌‌وینت

مجموعه محصولات وی‌‌‌وینت شامل پنل کنترلی که به عنوان مرکز عصبی خانه هوشمند عمل می‌‌‌کند و به کاربران امکان می‌‌‌دهد سیستم امنیتی را مسلح کنند، فیدهای دوربین زنده را مشاهده یا درها را از راه دور قفل کنند می‌شود. آنها همچنین دستگاه‌‌‌های هوشمند تخصصی مانند دوربین‌‌‌های زنگ در، ترموستات‌‌‌های هوشمند و قفل‌‌‌های هوشمند را ارائه می‌‌‌دهند. محصولات وی‌‌‌وینت با پلتفرم‌‌‌های محبوب خانه هوشمند مانند آمازون اکو، گوگل هوم و گوگل نست سازگار هستند.

۹.راچیو

راچیو راه‌‌‌حلی برای حیاط هوشمند است تا مصرف آب و سلامت گیاه را با کمک کنترل‌‌‌کننده‌‌‌های آبپاش بصری گرفته تا ابزارهای صرفه‌‌‌جویی در مصرف آب، بهینه‌‌‌سازی کند. کنترلر اسپرینکلر هوشمند برنامه آبیاری را از طریق تلفن هوشمند کنترل می‌‌‌کند و سیستم از اطلاعات آب و هوا برای جلوگیری از آبیاری هنگام باران استفاده می‌کند. هر چیزی می‌‌‌تواند هوشمندانه باشد،‌‌‌ از پرده در اتاق‌‌‌خواب گرفته تا آبپاش در حیاط خلوت، لوازم هوشمند می‌‌‌توانند به شما در صرفه‌‌‌جویی در زمان و بهینه‌‌‌سازی چیزهای کوچک در زندگی روزمره کمک کنند.