تندیس برای پالایش نفت تهران

براساس ارزیابی‌‌‌های صورت گرفته، شرکت پالایش نفت تهران به عنوان یکی از الگوهای برگزیده ایرانی در هفتمین همایش جایزه مدیریت دارایی‌‌‌های فیزیکی توانست تندیس برنزین ۴ ستاره این دوره را در میان شرکت‌های برتر ایرانی از آن خود سازد.

این جایزه ملی هر ساله با هدف ایجاد فضای رقابتی برای تعالی سازمان‌های دارایی‌‌‌محور، شناسایی و برجسته‌‌‌سازی الگوهای موفق در حوزه مدیریت دارایی‌‌‌های فیزیکی، ایجاد فضای رقابتی برای تبادل تجربه‌‌‌های موفق و فرهنگ‌‌‌سازی و تشویق سازمان‌ها برای یادگیری و آموزش دانش و مهارت‌‌‌های مورد نیاز مدیریت دارایی فیزیکی، برگزار می‌شود.

یکی از ماموریت‌‌‌های مهم جایزه مدیریت دارایی‌‌‌های فیزیکی، معرفی سازمان‌های برتر در این زمینه است و با توجه به نقش برجسته مدیریت دارایی‌‌‌های فیزیکی در بهبود اقتصاد کشور، سبب می‌شود ضریب بهره‌‌‌وری و طول عمر دارایی‌‌‌ها به عنوان سرمایه‌‌‌های ملی و هم بازده اقتصاد ملی به شدت افزایش ‌‌‌یابد.

این جایزه با هدف الگوگیری، شناخت وضعیت سازمان‌ها نسبت به سایر سازمان‌های مشابه ایران و جهان، تشویق و ترغیب به اجرای جوانب مهم مدیریت دارایی‌‌‌های فیزیکی سازمان‌ها برگزار می‌شود.

محمدقربان فیض آبادی، رئیس اداره برنامه‌‌‌ریزی تعمیرات با حضور در این مراسم جایزه تندیس برنزین شرکت پالایش نفت تهران را دریافت کرد.