تعهد «ال‏‏‌جی» به نوآوری بی‏‏‌وقفه

چو ضمن تایید تعهد شرکت به پذیرش چالش‌‌‌های جدید به‌رغم عدم ‌قطعیت‌‌‌های گوناگون، نمایشگاه را با تاکید بر این نکته که پاسخ همیشه در دستان مشتری است، افتتاح کرد. چو ادامه داد: «آغاز و پایان تمامی نوآوری‌‌‌های ما مشتریان هستند و با این نوآوری‌‌‌هاست که ما امیدواریم بتوانیم لبخندی بر چهره آنها بیاوریم.»

مدیرعامل چو بر تعهد ال‌‌‌جی به ارائه ارزش‌‌‌های جدید به کاربران خود از طریق معرفی نوآوری‌‌‌های بسیار پیشرفته مانند LG OLED که تجربه تماشای مشتریان را کاملا متحول کرد، تاکید کرد. LG OLED اکنون در جشن ۱۰ سالگی خود به ایجاد استانداردهای جدید صنعتی در کیفیت تصویر و تجربه‌‌‌های کاربری منحصر به فرد ادامه می‌دهد. این شرکت برای ارتقای هر چه بیشتر تجربه کاربری و فراهم کردن امکان بهبود تجربه تماشا توسط کاربران تلویزیون به شکل فعالانه‌‌‌ای با شرکای خود به منظور معرفی خدمات تعاملی مختلف و جدید از طریق تلویزیون‌‌‌های ال‌‌‌جی مانند پلتفرم آموزش آنلاین MasterClass، اپلیکیشن ورزشی MaxPro و سرویس متاورس Sansar همکاری می‌کند.

مدیرعامل چو سپس بر هدف ال‌‌‌جی مبنی بر ارائه تجربه‌‌‌های «جدید»، «منحصربه‌‌‌فرد» و «اولین در نوع خود» در تمامی محصولات و راهکارهای این شرکت برای فراهم کردن یک زندگی بهتر برای همه تاکید کرد. برای گسترش تجربه کاربری در زمینه‌‌‌های بیشتر و متنوع‌‌‌تر، این شرکت از برنامه‌‌‌های مختلفی برای حمایت از نوآوران و تشویق کارکنان ال‌‌‌جی به پذیرش دلیرانه چالش‌‌‌های جدید استفاده می‌کند.

ال‌‌‌جی در حال گسترش سبد تجاری خود است تا حوزه‌‌‌های جدیدی مانند شارژ وسایل نقلیه الکتریکی (EV)، سلامت در حوزه دیجیتال و خدمات محتوا برای پلتفرم webOS را در بر بگیرد. این شرکت همچنین در حال افزایش سرمایه‌گذاری در فناوری‌‌‌های اصلی آینده، مانند هوش مصنوعی و شبکه ۶G و همکاری با استارت‌آپ‌‌‌ها از طریق LG NOVA (مرکز نوآوری آمریکای شمالی ال‌‌‌جی) است.

مدیرعامل چو در پایان سخنرانی خود بر تعهد بی‌وقفه ال‌‌‌جی به عنوان یک شهروند حقوقی مسوول برای تحقق آینده‌‌‌ای پایدار و تمرکز این شرکت برای ایجاد آینده‌‌‌ای بهتر برای همه تاکید کرد. چالش جهانی فناوری‌‌‌ اطلاعات برای جوانان توان‌‌‌یاب (GITC) که از سال ۲۰۱۱، به بیش از ۴هزار جوان برای به‌دست‌‌‌آوردن مهارت در فناوری با هدف از بین بردن شکاف دیجیتال برای توان‌‌‌یابان کمک کرده است، نمونه‌‌‌ای از این تلاش‌‌‌هاست.