۱- فیلم‌‌های آموزشی به اشتراک بگذارید. کنجکاوی مشتری درباره کارتان را با فیلم‌‌هایی که به مخاطب آموزش می‌دهند یکسری کارها را خودشان در خانه انجام دهند، پاسخ دهید. نگران نباشید. آنها برای خدمات حرفه‌‌ای همچنان به شما نیاز دارند و سراغتان می‌‌آیند. این فیلم‌‌ها در عین حال که شما را به عنوان یک متخصص نشان می‌دهند، ارزش واقعی به فالوورهایتان منتقل می‌کنند.

۲- در جامعه کار مفید انجام دهید. همکاری با سازمان‌های خیریه در جامعه، هم برندتان را تبلیغ می‌کند و هم برای شهری که در آن زندگی می‌کنید فایده دارد. مزیت کار خیر دوگانه است. علاوه بر اینکه به مخاطبتان نشان می‌دهید یک آرایشگر حرفه‌‌ای هستید، به او می‌گویید که می‌خواهید جامعه را به مکان بهتری تبدیل کنید.

۳- یک مجموعه «با ما آشنا شوید» درست کنید. معمولا در سالن‌‌های زیبایی، به دلیل وقت‌‌گیر بودن خدمات پوست و مو، روابط صمیمانه‌‌ و مبتنی بر اعتماد، با مشتری شکل می‌گیرد. با درست کردن مجموعه‌های دنباله‌‌دار که مثلا یک روز خاص در هفته، فعالیت‌‌های فردی کارکنان سالن را نشان می‌دهد یا گذاشتن باکس‌‌های «سوال بپرسید» در رسانه‌های اجتماعی، به مشتریان بالقوه این حس را می‌دهید که کارکنان سالن را می‌‌شناسند. هر چقدر محتواهای جالب و سرگرم‌‌کننده درباره کارکنان سالن و آشنایی با شخصیت آنها به اشتراک بگذارید، برنده‌‌ترید.

۴- محصولات و خدمات جدید با هدایای ویژه معرفی کنید. هر بار که محصول یا خدمات جدیدی را در سالنتان معرفی می‌کنید، بهترین روش برای اینکه هیجان ایجاد کنید، در نظر گرفتن هدایای ویژه است. در رسانه‌های اجتماعی، فرصت‌‌های فراوانی برای تبدیل هدایای ویژه به رویدادهای هیجان‌‌انگیز آنلاین، نظرسنجی‌‌ها و پست‌‌های روزانه وجود دارد. مثلا یک سالن آرایشی سال گذشته، خدمات فیشیال را با معرفی یک محصول اختصاصی خودش، راه‌‌اندازی کرد. آنها برای اطلاع‌‌رسانی این موضوع، هدایای ویژه‌‌ای را به صورت آنلاین تبلیغ کردند و نتایج فوق‌العاده‌‌ای دیدند.