با اینکه ۱۰۵ سال است خانواده‌ها به رادیو فلایر اعتماد کرده‌‌اند و آن را دوست دارند، رابرت مجبور بود مسیر خودش را پیدا کند و شرکت را بازآفرینی کند تا مطمئن شود این برند بدون اینکه نوستالژی بودن خود را از دست بدهد، پاسخگوی نیازهای جدید مشتریان هم باشد. در سال ۲۰۲۱ برای نخستین بار در تاریخ رادیو فلایر، آنها خط تولید یک محصول جدید برای بزرگسالان را معرفی کردند: «فلایر»، دوچرخه‌های برقی جدیدی که به‌طور خاص برای خانواده‌ها طراحی شده است. رابرت می‌گوید: «با وجود تنوع محصولی زیاد، ماموریت ما بیش از یک قرن است که ثابت مانده است. ما به لبان کودکان در سنین مختلف لبخند می‌‌آوریم و خاطرات گرمی که یک عمر ماندگارند ایجاد می‌کنیم. همچنین متعهدیم که برای حفظ محیط زیست برای نسل‌‌های آینده، سهم خودمان را داشته باشیم.»

بیش از ۲۰ سال است که رادیو فلایر با «بنیاد استارلایت» همکاری می‌کند تا اسباب‌‌بازی‌های سواری خود را به بخش کودکان بیمارستان‌‌ها در سراسر کشور بفرستد و باعث خوشحالی بیماران کم‌‌سن شود. شرکت آنها بر پایداری و فعالیت‌‌هایی مثل حمل‌‌ونقل کربن‌‌خنثی متمرکز شده تا اثر بسته‌‌بندی‌‌های سنگین و جریان زودگذر محصولات را که ماهیت صنعت اسباب‌‌بازی است، خنثی کند. رادیو فلایر، چه در بسته‌‌بندی و چه در فرآیند تولید، سخت تلاش می‌کند به مشتریان خود درباره فعالیت‌‌های دوستدار محیط‌زیستش، اطمینان بدهد. در سپتامبر ۲۰۲۲، این شرکت نخستین تولیدکننده اسباب‌‌بازی و دوچرخه برقی در دنیا معرفی شده که به اثرگذاری مثبت اجتماعی و زیست‌محیطی متعهد است.

محصولات رادیو فلایر ذاتا پایدارند‌، یعنی اگر بعد از چند نسل دیگر قابل استفاده نباشند، می‌توان آنها را بازیافت کرد یا در صورت نیاز قابل تعمیرند. کل خط تولید شرکت، تا ۶/ ۹۹ درصد بدون پی‌وی‌سی که یک ماده بسیار سمی است، پیش می‌‌رود و بسته‌‌بندی‌‌های پلاستیکی تا حد ممکن، با بسته‌‌بندی‌‌هایی که عمده مواد تشکیل‌‌دهنده آنها کاغذ است جایگزین شده‌‌اند. بخش عمده این فرآیند، در کارخانه‌هایی انجام می‌شود که خورشید انرژی آنها را تامین می‌کند و این موضوع در سال ۲۰۲۰ انتشار دی‌‌اکسید کربن آنها را بیش از ۵۰۰ تن کاهش داد. رابرت می‌گوید: «هنوز کارهای زیادی باقی مانده که باید انجام دهیم و تلاش ما برای ایجاد تغییرات مثبت متوقف نخواهد شد. به پیشرفت‌هایی که تاکنون داشته‌‌ایم افتخار می‌کنم و برای برداشتن قدم‌‌های بعدی بی‌‌تاب هستم.»