مجید یوسفی‌‌نوید اظهار کرد: منابع مالی محدود و درآمدهای پایین شهرداری نهاوند مانع از پیشرفت طرح‌های عمرانی نشده و بدون تعطیلی فعالیت‌‌های عمرانی انجام شده است.

وی افزود: طرح‌های پارک بادام، لاین کندرو سرگل‌‌زرد، میدان قیصریه، جدول‌‌گذاری‌‌ها و نهضت آسفالت ادامه دارد و تا پایان فصل کاری و مناسب بودن شرایط آب و هوا ادامه خواهد داشت.

یوسفی‌‌نوید تصریح کرد: آب‌‌نمای میدان آزادی (قیصریه) در حال انجام است و به زودی به اتمام می‌‌رسد و کارگاه‌های تولیدی شهرداری، جداول و کفپوش برای استفاده در مناطق و معابر در اختیار نیروها قرار داده شده است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از منابع و ماشین‌‌آلات شهرداری در طرح‌های عمرانی هزینه‌ها را کاهش و سرعت پیشرفت را در آنها افزایش می‌دهد، افزود: تولید آسفالت در نهاوند تاکنون بی‌‌سابقه بوده و برای نخستین‌‌بار بعد از سال‌ها، تمام درخواست‌‌های شهروندان برای آسفالت پیگیری و انجام شده است و این عملیات همچنان ادامه دارد.

شهردار نهاوند ادامه داد: به زودی شاهد انقلابی دیگر در تولیدات جدول، کفپوش و پیاده‌‌روسازی خواهیم بود و تمام مشکلات در پیاده‌‌روها و معابر برطرف می‌شود و می‌توانیم با این تولیدات شاهد ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری باشیم.

یوسفی‌‌نوید با بیان اینکه شهر در مسیر توسعه و پیشرفت است، اضافه کرد: خدمات را به مناطق خاص اختصاص نمی‌‌دهیم، بلکه مناطقی که تاکنون کمترین خدمات را دریافت کرده‌‌اند مورد توجه هستند. به گزارش روابط عمومی شهرداری نهاوند، وی یادآور شد: با احداث معابر، بازگشایی و احداث پارک‌‌ها شاهد توسعه و پیشرفت در تمام نقاط شهر نهاوند خواهیم بود و به زودی شهری متفاوت‌‌تر از گذشته خواهیم داشت.