در ماه آوریل، مورگان و دو نفر از دوستانش، بن بویر و الی هریس، که در شرکت ساخت پهپاد DJI کار کرده بودند و یک استارت‌آپ هم راه‌‌اندازی کرده بودند، تصمیم گرفتند دستگاه‌های UV ضدعفونی‌‌کننده خودشان را با قیمت کمتر بسازند. ظرف چند ماه، R-Zero نخستین مشتریان خود را پیدا کرد و دستگاهی را که در چند دقیقه یک اتاق را ضدعفونی می‌کرد، ماهی ۱۷ دلار به آنها اجاره می‌‌داد. امروز، این استارت‌آپ واقع در سالت لیک، سخت‌افزار UV ضدعفونی‌‌کننده، نرم‌‌افزار و سنسورهایی که میزان شلوغی اتاق را می‌‌سنجند و داشبوردی  را که نحوه کار این ابزارها را تجزیه و تحلیل می‌کند، به فروش می‌‌رساند. در واقع R-Zero از مدل قیمت‌‌گذاری اجاره دستگاه UV با قیمت بسیار پایین، به مدل پایدارتر فروش دستگاه روی آورد و ماهانه بین ۵۰ تا ۲۵۰ دلار هم حق اشتراک دریافت می‌کند تا کارهای پشتیبانی نرم‌‌افزاری و عوض کردن لامپ‌‌ها را پوشش دهد. آنها در حال حاضر سه مدل دستگاه تولید کرده‌‌اند که با توجه به اندازه و ظرفیت، قیمت و کارکردهای مختلف دارند.

سال گذشته، درآمد شرکت به ۱۳ میلیون دلار رسید و انتظار می‌‌رود امسال این رقم سه برابر شود. با ۱۷۰ میلیون دلار تامین سرمایه از طریق فروش سهام، ارزش R-Zero حالا به ۵۰۵ میلیون دلار رسیده است. این رشد سریع باعث شده مجله فوربس پیش‌‌بینی کند این شرکت به زودی به ارزش یک میلیارد دلار خواهد رسید. از آنجاکه پاندمی نسبت به روزهای اول تا حدی فروکش کرده، مورگان به دنبال فرصت‌‌هایی فراتر از کووید است. همین تکنولوژی ضدعفونی‌‌کننده با UV که ویروس کرونا را غیرفعال می‌کند، می‌تواند به کاهش ریسک انتقال دیگر بیماری‌های واگیردار مثل آنفلوآنزا و نوروویروس و حتی آبله میمون، کمک کند. ابزارهای UV که با نوری با طول موج کوتاه با عنوان UVC کار می‌کنند، مصرف انرژی چندانی ندارند و مواد شیمیایی سمی در آنها به کار نرفته است. از آنجا که محیط‌‌های داخلی ساختمان‌ها را ضدعفونی می‌کنند و کاری به بدن انسان ندارند، آنها را جزو ابزارهای پزشکی به حساب نمی‌‌آورند و این یعنی شرکت‌‌های تولیدکننده آنها، نیازی به صرف زمان و پول برای دریافت مجوزها و تاییدیه‌های FDA ندارند.

مورگان ۳۳ ساله که در نیویورک بزرگ شده، می‌گوید: «من فکر می‌کنم می‌توانیم کووید را پشت سر بگذاریم و یک نرمال امن‌‌تر و سالم‌‌تر ایجاد کنیم.» او اضافه می‌کند که قبل از پاندمی کرونا، مردم این نرمال را پذیرفته بودند که بیماری‌هایی مثل آنفلوآنزا و سرماخوردگی عادی، از طریق محیط‌‌های کاری و عمومی و مدارس منتقل می‌شوند. اما همان تکنولوژی که برای کووید موثر است، می‌تواند انتقال سایر بیماری‌های واگیردار را هم به حداقل برساند که موهبتی برای سلامت و بهره‌‌وری است.