به گزارش کارگزاری بانک صنعت و معدن، در این نشست علاوه بر مدیران ارشد بانک صنعت و معدن استان خراسان‌رضوی، مدیرعامل شرکت صانع مشهد، مدیرعامل کارخانه فرش نگین مشهد، مدیرعامل شرکت شکوه نور خراسان، مدیران شرکت‌های بورسی الکتریک شرق، فرابورسی الیاف مصنوعی، پارت‌سازان، نیان الکتریک، گروه مالی قطعات خودرو پیوند و مدیران شرکت پارت پاپیروس نیز حضور داشتند.

در این دیدار مقرر شد، از این پس برای بسط همکاری و پیشبرد هر چه بیشتر اهداف طرفین، قراردادها و معاملات کالایی با کارگزاری بانک صنعت و معدن رونق بیشتری پیدا کرده و هرگونه ابهام درخصوص نحوه عملکرد و نوع همکاری، از سوی شعبه مشهد برطرف و همکاران کارگزاری بانک صنعت و معدن در لحظه پاسخگوی تمامی سوالات و مشکلات احتمالی باشند.

همچنین پیرو مذاکرات صورت گرفته مقرر شد، از این پس دوره‌های آموزشی بورس کالا برای همکاران بانک و مشتریان کارگزاری که در مشهد با شعبه کارگزاری بانک صنعت و معدن همکاری دارند برگزار شود. بر این اساس کارگزاری بانک صنعت و معدن اعلام آمادگی خود را برای ارائه هر گونه خدمات در زمینه بورس کالا به مشتریان، شرکت‌ها و افراد حاضر در جلسه اعلام کرده و با توجه به استقبال و اشتیاق مشتریان و مدیران بانکی مقرر شد از این پس کارگزاری با هدف شرح و ارائه خدمات خود در بخش‌های مختلف در استان‌هایی که دارای شعبه است حضور پر‌رنگ‌تری پیدا کرده و تعاملات خود را با همکاران بانکی استان‌ها مستحکم‌تر کند. در این گردهمایی، دکتر حسن‌زاده سرپرست بانک صنعت و معدن استان خراسان رضوی به همراه معاونان استانی وی حضور داشتند.