او همچنین هم‌‌بنیان‌‌گذار و مدیرعامل کمکی استارت‌آپ سلامت ذهنی «واندرمایند» Wondermind))است که کمتر از یک سال است به همراه سلنا گومز، خواننده و بازیگر معروف و مندی تیفی، آن را تاسیس کرده‌‌اند. سهام پیرسون در این شرکت، همراه با پول نقد و سرمایه‌‌گذاری‌‌های دیگری که انجام داده، ثروت خالص او را به ۲۲۰ میلیون دلار رسانده است. وقتی پیرسون در سال ۲۰۱۵ دانشجوی سال دوم در دانشگاه بوستون بود، وقت پیدا نمی‌کرد به وب‌‌سایت‌‌های مورد علاقه‌‌اش سر بزند. بنابراین تصمیم گرفت یک خبرنامه درست کند که محتوای فرهنگی، کسب‌‌وکار، زیبایی و رفاه را که مد نظر او و دوستانش بود، انتخاب و سازماندهی کند. ابتدا به دیگران گفته بود به عنوان یک کارآموز برای یک شرکت خبرنامه معمولی کار می‌کند. او توضیح می‌دهد: «نمی‌خواستم به کسی بگویم خودم بنیان‌‌گذار آن هستم»؛ تا حدی به خاطر اینکه اعتماد به نفس نداشت. اما کارش پیش رفت، نسخه‌هایی را چاپ کرد و آنها را در فضاهای عمومی و لابی‌‌ ساختمان‌های اطراف دانشگاه پخش کرد.

وقتی پیرسون فارغ‌‌التحصیل شد، شروع به جذب آگهی برای خبرنامه کرد. او می‌گوید درآمدش از یک میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ به ۷ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰ و سپس ۴۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ رسید و شرکت‌‌های بزرگی مثل فیدلیتی، اولد نیوی (Old Navy)، توییتر و والمارت جزو آگهی‌‌دهنده‌ها بودند. او در سال ۲۰۲۰ وقتی ۲۴ سال داشت، وارد لیست ثروتمندان زیر ۳۰ سال فوربس شد. خبرنامه رایگان او - که ترکیبی از اخبار و لینک‌‌هایی‌‌ به مقالات درباره محصولات زیبایی طبیعی است - حالا بیش از ۵۰۰ هزار مشترک دارد که بیشتر آنها زنان ۱۸ تا ۳۵ ساله هستند. افرادی که اشتراک دارند، اگر خوانندگان جدید را از طریق یک کد ارجاع شخصی‌‌سازی شده جذب کنند، امتیاز می‌گیرند و با جمع کردن این امتیازها جوایزی نصیبشان می‌شود. مثلا «خبرنامه ویژه یکشنبه‌ها» (با ۳ امتیاز)، ماگ قهوه (۱۵ امتیاز)، گرمکن (۵۵امتیاز) یا یک سال مصرف قهوه رایگان (۳۵۰ امتیاز)‌.

داخل همین خبرنامه، پیرسون یک آژانس خلاقانه دیگر به نام «نیولند» درست کرده که برای مشتریان کانال‌‌های تیک‌‌تاک ایجاد می‌کند و به آنها کمک می‌کند برای بازاریابی برندهای خودشان، اینفلوئنسرها را پیدا کنند. نخستین کمپین نیولند مربوط به روز جهانی زن در سال ۲۰۲۰ برای شرکت آمازون بود که ۲۰ کسب‌‌وکار کوچک را که زنان راه‌‌اندازی کرده بودند، معرفی کرده بود. پیرسون می‌گوید این کسب‌‌وکار عمدتا با تبلیغات زبانی توسعه پیدا کرده و حتی وب‌‌سایت رسمی آن تازه راه‌‌اندازی شده است، اما در همین مدت، درآمدش حتی از خبرنامه هم بالاتر رفت.