احمدی با اشاره به خدمات بانک شهر به شهرداری‌‌ها و حمایت ویژه از توسعه و عمران کلان‌شهرها گفت: همواره آماده کمک به شهرداری‌‌ها با هدف رفع مشکلات شهری و همچنین افزایش خدمت‌رسانی به شهروندان بوده و خواهیم بود.

مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه بخش قابل توجهی از پروژه‌های شهری پایتخت و به‌ویژه مترو کلان‌شهر تهران با حمایت بانک شهر به سرانجام رسیده است، گفت: این مهم طی یک دهه اخیر و در سایه تعاملات بانک شهر با شهرداری تهران صورت گرفت و خوشبختانه هم‌اکنون نیز شاهد بالاترین سطح تعاملات میان دوطرف هستیم.

احمدی با اشاره به بازدید از ایستگاه‌های قطعه میانی خط ۶ مترو پایتخت تاکید کرد: برای حمایت از حمل و نقل ریلی درون‌شهری، به صورت گشایش ال‌سی؛ تامین مالی این پروژه به عهده بانک شهر است.

شهردار تهران نیز در این بازدید با تاکید بر اینکه تکمیل خط ۶ مترو از جمله اولویت‌های اساسی شهرداری تهران است، اظهار کرد: افتتاح ایستگاه‌های باقی‌‌مانده از خط ۶ نه تنها بهره‌‌وری این خط را به حد مورد انتظار در طراحی اولیه می‌‌رساند، بلکه به دلیل ایستگاه‌های تقاطعی، مطلوبیت استفاده از شبکه مترو را ارتقا خواهد بخشید.

زاکانی اضافه کرد: امیدواریم با همکاری دوستان در بانک شهر و توان مهندسی مجموعه مپنا با تامین مالی مورد نیاز دست‌‌کم ۸ ایستگاه از ایستگاه‌های میانی خط ۶ تا پایان امسال به بهره‌‌برداری رسیده و در خدمت شهروندان قرار گیرد.