در این مجمع که با حضور بیش از ۹۰ درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی، اعضای هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار شد، ریاست مجمع برعهده فرشید مرادی بود، که آقایان ناصری  و فلاح‌پور  در مقام نظار اول و دوم و خوز به عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند.

مراسم با قرائت گزارش هیات‌مدیره به مجمع توسط عقیل آرین‌نژاد، مدیریت عامل ادامه پیدا کرد. این گزارش مربوط به اهم فعالیت‌های صورت پذیرفته طی سال مالی منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۰ بود.

پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع‌نشینان و سایر سهامداران که به‌صورت آنلاین شاهد مجمع بودند؛ توانستند برای اولین بار به صورت الکترونیکی، صورت‌های مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ را مشاهده کرده و تقسیم سود ۲۰۴۰ ریالی در ازای هر سهم رای خود را اعلام کنند.‎

آرین‌نژاد با تشریح اینکه پخش البرز یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های توزیع‌کننده کالا و نیز اولین شرکت پخش پذیرفته‌شده در بورس کشور است، افزود: با بهره‌مندی از سیستم اطلاعاتی و ارتباطی کار‌آمد و به روز خود، در ۲۵ شعبه مراکز استان‌ها، با رعایت زنجیره سرد، اصول کامل GSP , GDP و تکمیل سبد کالای خود، توانسته‌ایم به‌عنوان پیشگام در امر توزیع سریع، مطمئن و ۲۴ ساعته کالاها اعم از اقلام دارویی، بهداشتی، مکمل‌های غذایی، داروهای مخدر و ... در جهت حصول رضایت و رفاه مشتریان در سراسر ایران عزیز گام برداریم.

‎این مدیر در ادامه گزارش خود با اعلام اینکه در شاخص‌های درآمد، فروش خالص، سود عملیاتی و سود خالص توانستیم فراتر از پیش‌بینی‌ها عمل کنیم این دستاوردها را نتیجه یک سیاستگذاری متناسب با رصد لحظه به لحظه بازار، عقد قرارداد‌های مناسب چه با شرکت‌ها و چه فروشگاه‌ها، اهتمام ویژه به توزیع مویرگی شبانه‌روزی و توجه ویژه به عملکرد ناوگان برشمرد.

‎وی خاطر‌نشان کرد:  با برخورداری از سه خط توزیع، حدود ۲۰۰ خودرو برای توزیع، ۲۵ مرکز مسقف توزیع، ۲۰ تامین‌کننده کالاهای مصرفی و ۸۰ تامین‌کننده دارو و تجهیزات پزشکی و ظرفیت ۱۱۸۵ تن ناوگان حمل و نقل به‌صورت شبانه‌روزی در سال سخت اقتصادی ۱۴۰۰ با همت کارکنان موفق شدیم در سودآوری و ارزش‌آفرینی برای سهامداران خود و در بعد تسهیل جابه‌جایی اقلام گوناگون برای هموطنان‌، عملکردی  مطلوب داشته باشیم.

در ادامه آرین‌‌نژاد با اظهار اینکه رعایت استانداردهای حوزه توزیع دارو و غذا  و قوانین مرتبط به شرکت‌های پخش، توانمندسازی سرمایه‌های انسانی، مشتری‌محوری و ارتقای رضایت آنان و رابطه بلند‌مدت و سالم با طرف‌های تجاری جزو اصول و ارزش‌های محوری کارمزدی ما است، تصریح کرد: ماموریت اصلی شرکت پخش البرز ارتقای سطح سلامت ملی از طریق تامین و توزیع پایدار انواع کالاهای مصرفی و دارویی با حداکثر کیفیت و حداقل هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن در سراسر کشور است.