به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از وب‌سایت خبری کره تایمز، این اولین بار بود که مجموع فروش این شرکت‌ها از سطح ۱۷۰۰ تریلیون وون فراتر رفت. به گفته این موسسه، سازندگان محصولات الکترونیکی، تراشه‌ها، پتروشیمی‌ها و فولاد در سال گذشته وضعیت خوبی داشتند، در حالی که هتل‌ها و سایر شرکت‌های مرتبط با سفر در پی شیوع کووید-۱۹ با مشکلاتی جدی مواجه شدند.

از هزار شرکت بررسی شده، حدود ۸۰۱ شرکت از افزایش فروش برخوردار شدند که غول فناوری جهانی سامسونگ الکترونیکس بیشترین فروش را به ثبت رساند و رتبه اول خود را از نظر حجم فروش برای بیستمین سال متوالی حفظ کرد. فروش سامسونگ به ۷۵/ ۱۹۹ تریلیون وون رسید که نسبت به سال قبل ۴/ ۳۳ تریلیون وون افزایش داشت و بزرگ‌ترین افزایش سالانه را در میان این شرکت‌ها رقم زد. سامسونگ ۵/ ۱۱درصد از کل فروش شرکت‌های برتر کره‌ای را به خود اختصاص داده است که از ۲/ ۱۱ درصد از سال ۲۰۲۰ بیشتر است.

غول هلدینگ فولادی پوسکو نیز با افزایش فروش سالانه ۴/ ۱۳ تریلیون وونی، پس از آن شرکت پوسکو اینترنشنال، بازوی تجاری هلدینگ POSCO، با ۳/ ۱۱ تریلیون وون و غول سازنده تراشه SK hynix با کمی ‌بیش از ۱۱ تریلیون وون در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. در مجموع بالغ بر ۲۲۹ شرکت فروش بیش از یک تریلیون وون یا بیشتر داشتند که رکورد جدیدی را ثبت کردند. این موسسه گفت HMM، شرکت پیشرو در حمل‌ونقل کانتینری، شاهد افزایش ۱۲۰ درصدی فروش خود نسبت به سال قبل بود، به طوری که فروش آن در سال ۲۰۲۱ به بیش از ۷/ ۱۳ تریلیون وون رسید و به کلوپ شرکت‌هایی با ارزش فروش ۱۰ تریلیون وون یا بیشتر پیوست.