هادی اخلاقی مدیرعامل، فرخ‌نژاد رئیس هیات مدیره، ترک‌تبریزی نایب رئیس هیات مدیره، کی‌لانی قائم مقام مدیرعامل و کیایی عضو هیات مدیره بانک تجارت به منظور  پایش عملکرد شعب این بانک در پرداخت  تسهیلات خرد از شعب بانک تجارت در استان‌های تهران، هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان بازدید به عمل آوردند.

مدیران ارشد بانک تجارت در این بازدیدها با اشاره به اهمیت پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان مبنی بر پرداخت  تسهیلات خرد بدون ضامن بر ضرورت اقدام کارکنان شعب مطابق دستورالعمل مربوطه تاکید کردند. همچنین بازرسان مدیریت امور بازرسی بانک تجارت به‌طور مستمر از نحوه عملکرد شعب این بانک در پرداخت  تسهیلات خرد به مشتریان بازدید به عمل می‌آورند. در طرح پرداخت تسهیلات در قالب کارت اعتباری، افرادی که در وزارتخانه‌ها، سازمان‌های دولتی و شرکت‌های دولتی و شرکت‌های معتبر بخش خصوصی شاغل هستند و حساب واریز حقوق آنها نزد بانک تجارت است با انعقاد قرارداد لازم‌الاجرا و بدون ضامن می‌توانند تا سقف یک میلیارد ریال از تسهیلات کارت اعتباری بهره‌مند شوند.

بانک تجارت اقلام اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی مربوط به نحوه استفاده از این تسهیلات را برای اطلاع مشتریان در تمامی شعب خود در سراسر کشور نصب کرده و در دسترس عموم مردم قرار داده است. مشتریان بانک تجارت برای اطلاع از جزئیات نحوه دریافت این تسهیلات می‌توانند به صفحه مربوط به پرداخت تسهیلات خرد به مشتریان در سایت اینترنتی بانک تجارت مراجعه کنند.