به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، یکی از مقامات KFTC که خواست نامش فاش نشود به رویترز گفت: ما قصد داریم برای بررسی و تعیین میزان تخلف خودروسازان از قانون و تصمیم‌گیری در مورد سطح تحریم‌ها یک مجمع عمومی برگزار کنیم. تسلا در وب‌سایت خود می‌گوید مدل ۳ آن می‌تواند با یک بار شارژ ۵۲۸ کیلومتر (۳۲۸ مایل) را طی کند. با این حال، KFTC معتقد است که اگر دما به زیر صفر برسد، ممکن است این محدوده کمتر از میزان اعلام شده توسط این خودروساز باشد.

تحلیلگران می‌گویند اکثر وسایل نقلیه الکتریکی به طور کلی ممکن است در هوای سرد مقداری برد رانندگی را از دست بدهند. به طور جداگانه، KFTC همچنین در حال بررسی این موضوع است که آیا تسلا برای بازپرداخت نکردن سپرده‌ها به مشتریانی که خریدهای آنلاین خود را قبل از نهایی شدن سفارش خودرو لغو کرده‌اند، جریمه اعمال کند یا خیر.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، در کره‌جنوبی، تسلا مشتریان خود را ملزم به پرداخت مبلغ ۱۰۰ هزار وون (۸۴ دلار) در هنگام خرید آنلاین خودروهای تسلا می‌کند، اما به گفته خبرگزاری یونهاپ، وجه پرداخت شده پس از لغو سفارش مشتریان بازپرداخت نمی‌شود. این در حالی است که هنگامی که رویترز با تسلا تماس گرفت، این شرکت از اظهار نظر در این خصوص خودداری کرد.