اسماعیل دلفراز اضافه کرد: امیدواریم با افتتاح شعبه کرمانشاه، سهم شرکت در پرتفوی پیش‌بینی شده بالاتر برود. امروز بیمه ملت یک شرکت خوشنام در صنعت بیمه است و تکیه ما در این خصوص بر نیروی انسانی و شبکه فروش فعال و پیگیر بوده که به خاطر همین سرمایه عظیم، امروز بیمه ملت در شرایط مناسبی در مقایسه با شرکت‌های بیمه قرار گرفته است.

وی توانگری مالی را از ویژگی‌های ممتاز بیمه ملت عنوان و خاطرنشان کرد: در سال گذشته با افزایش سرمایه، به بزرگ‌ترین شرکت خصوصی در صنعت بیمه تبدیل شدیم و این نشان از اقتدار و توانمندی بالای بیمه ملت است. بی‌شک وجود نمایندگان بسیار قوی در این مهم تاثیر گذار بوده و من به داشتن چنین همکارانی بر خود می‌بالم.

دلفراز با اشاره به اینکه مزیت رقابتی بیمه ملت در ارائه خدمات مناسب و پرداخت خسارت به موقع است، با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌گذاران ادامه داد: بیمه‌گذاران برای انجام امور بیمه‌ای خود، شرکت بیمه‌ای را انتخاب می‌کنند که در صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت بهینه عمل کند و این مهم نیز از مزیت‌های رقابتی بیمه ملت است.

وی در ادامه برنامه استراتژیک و سوددهی شرکت را مدنظر قرار داد و افزود: در بیمه ملت با پشت سر گذاشتن یک سال طلایی، به زودی از مرز پرتفوی ۳ هزارمیلیارد تومان عبور خواهیم کرد.